Netwerk

Vraag over je Netwerk kan je hier kwijt.

  • Gesloten
  • Opgelost
Ik heb een nieuwe computer gemaakt, en ik zou nu mijn drivers moeten installeren. Alleen vind mijn computer het netwerk niet, ook al steekt mijn...
Antwoorden
2
Weergaven
691
  • Gesloten
Hallo,ik heb een probleem,ik ben er al de hele week mee bezig geweest maar ik kan mijn Canon Pixma TS8350 niet in het netwerk krijgen,ik krijg...
Antwoorden
37
Weergaven
2K
  • Gesloten
Goede dag allen, Ik heb recent een 48 poort HP Procurve switch gekocht, en omdat ik hier een tiental pc's/ servers heb staan, zou ik die netjes...
Antwoorden
8
Weergaven
689
  • Gesloten
Daar ik niet weet of mijn vraag hier op zijn plaats is waag ik het er op. Ik kocht onlangs een buitencamera ter beveiliging van onze woning omdat...
Antwoorden
5
Weergaven
701
  • Gesloten
Hallo, Ik ben hier al meer dan een week mee bezig en het lijkt er op dat het te hoog gegrepen is voor mij. Wat ik graag wil: 3 computers, Tower...
Antwoorden
59
Weergaven
3K
  • Gesloten
VPN
Wie gebruikt er een VPN en welke , en waarom speciaal die ?
Antwoorden
13
Weergaven
999
  • Gesloten
Weet niet of dat de juiste benaming is.Mijn vraag is of iemand ondervinding heeft met een systeem modem-kabel-zender- ontvanger-kabel-toestel...
Antwoorden
17
Weergaven
1K
  • Gesloten
Telenet heeft zijn radio over de kabel afgeschaft. In plaats hiervan kon je een draadantennetje krijgen, maar dat geeft een slechte ontvangst...
Antwoorden
29
Weergaven
3K
  • Gesloten
Vanwege wijdverspreide ransomware- en brute-force-aanvallen op netwerkapparatuur zijn devices met onbeveiligde internetverbindingen extra...
Antwoorden
0
Weergaven
349
  • Gesloten
https://macaddress.io/ beeldjes maken een uitleg overbodig: aan de hand van het Mac-adres van mijn aangesloten toestellen, kon ik in mijn BBox...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan