Netwerk P/ongeluk verwijderde bestanden van Nas terughalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,
ik heb p/ongeluk een map met foto's van mijn Nas (WDMyCloud) verwijderd. Weet iemand of er nog een mogelijkheid is, om die terug te halen? Zo ja, hoe dan? Dan hoor ik dat nog graag.
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
een recuva pro, zal geen oplossing geven ..... persoonlijke ervaring ... onlangs nog gebruikt bij een stick, geredde foto's: 0 (NUL).
pure oplichterij .... mijn mening!
 
Als ik recuva vraag mapstructuur te herstellen, nog niet mee gemaakt dat er geen herstelbare bestanden werden gevonden.
Hierbij 3 screendumps (eerste twee essentieel ,niet vergeten anders krijg je een onbegrijpelijke lijst)
Opties even zelf instellen na de eerste keer starten.
Niet vergeten.jpg
Niet vergeten 2.jpg


Voorbeeld.jpg


Dit is de gratis versie.
 
@Aardbei U laat de apostel Thomas het rood op de kaken krijgen, ene Belg die hem verslaat.
Zelfs iso's van meer dan 7 gig haalt hij terug.
@PhilipV dat klopt, maar dat zei Lange Pier dus ook al, in de allereerste post.
Alleen TS antwoordt "ik zie niks", kan het zijn dat Cor bedoelt "nog niks geprobeerd"
Doet mij denken aan een album/film van Asterix, waar een ziener ten tonele wordt gevoerd die "Zie-niks" werd genoemd in de Nederlandse vertaling.
P.S. Die WD schijven met een dure naam, zijn niets anders dat een via Wifi benaderbare schijf.
Vroeger had Freecom harde schijfcontainers die je zowel via USB als UTP kon benaderen, alleen de bijgeleverde voeding kon een 300 Gig schijf niet aan.
Allemaal nog PATA.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan