Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
NetwerkP/ongeluk verwijderde bestanden van Nas terughalen
Hallo beste mensen,
ik heb p/ongeluk een map met foto's van mijn Nas (WDMyCloud) verwijderd. Weet iemand of er nog een mogelijkheid is, om die terug te halen? Zo ja, hoe dan? Dan hoor ik dat nog graag.
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
een recuva pro, zal geen oplossing geven ..... persoonlijke ervaring ... onlangs nog gebruikt bij een stick, geredde foto's: 0 (NUL).
pure oplichterij .... mijn mening!
Als ik recuva vraag mapstructuur te herstellen, nog niet mee gemaakt dat er geen herstelbare bestanden werden gevonden.
Hierbij 3 screendumps (eerste twee essentieel ,niet vergeten anders krijg je een onbegrijpelijke lijst)
Opties even zelf instellen na de eerste keer starten.
Yep ,en alles wat Groen is is weer te recupereren, rood is niet meer beschikbaar
ik gebruik al jaren de gratis versie en heb in het verleden genoeg kunnen herstellen met dit programma
Ik zie in de screenshot van @Wisperbird er toen een behoorlijk grote staan : 1.220.810KB en die staat groen.
Alles hangt er van af hoe snel na het wissen je probeert terug te halen.
@Aardbei U laat de apostel Thomas het rood op de kaken krijgen, ene Belg die hem verslaat.
Zelfs iso's van meer dan 7 gig haalt hij terug. @PhilipV dat klopt, maar dat zei Lange Pier dus ook al, in de allereerste post.
Alleen TS antwoordt "ik zie niks", kan het zijn dat Cor bedoelt "nog niks geprobeerd"
Doet mij denken aan een album/film van Asterix, waar een ziener ten tonele wordt gevoerd die "Zie-niks" werd genoemd in de Nederlandse vertaling.
P.S. Die WD schijven met een dure naam, zijn niets anders dat een via Wifi benaderbare schijf.
Vroeger had Freecom harde schijfcontainers die je zowel via USB als UTP kon benaderen, alleen de bijgeleverde voeding kon een 300 Gig schijf niet aan.
Allemaal nog PATA.
Iedereen nog bedankt voor de adviezen die ik kreeg. Ik heb daardoor in ieder geval meer inzicht In de materie gekregen en ik zal er naar bevinden naar handelen.
Groet,
Cor
Ik gebruik hier zelfs nog een MyBook van WD, die enkel UTP heeft, zelfs nog géén Wifi - hangt nog af van het model. Nu deze hangt rechtstreeks aan mijn Devolo Gigabit router, dus werkt met UTP nog behoorlijk snel ook.
Die is niet geschikt om verwijderde bestanden terug te halen.
Daarmee kunt U schijven herstellen die U niet meer kunt benaderen.
Dat is heel andere koffie.
ik wil niet lullig overkomen maar betere software zijn toch echt de pakketten EaseUS Data Recovery Wizard of Disk Drill Enterprise
waarmee veel betere resultaten wordt geboekt
ik wil niet lullig overkomen maar betere software zijn toch echt de pakketten EaseUS Data Recovery Wizard of Disk Drill Enterprise
waarmee veel betere resultaten wordt geboekt
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.