Netwerk

Vraag over je Netwerk kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Ik heb plaats te kort en vroeg me af of ik 2 switches achter mekaar kan zetten zonder kwaliteitsverlies?
Antwoorden
6
Weergaven
353
  • Gesloten
ik heb een nieuwe modem moeten plaatsen en sindsdien rinkelt mijn vaste lijn een paar keer per dag 1 keer. Weten jullie misschien hoe dat komt?
Antwoorden
18
Weergaven
706
L
  • Gesloten
Ik heb gisteren een speed test gedaan. Op mijn pc haal ik ongeveer 35 a 40 Mbs nee niet erg veel maar het werkt. Mijn pc was ook traag door dat ff...
Antwoorden
13
Weergaven
454
  • Gesloten
goede namiddag , ik zit met traag internet op de laptop van de kleinzoon, het betreft een HP 17CA0118nb, hij zal zo'n 4 jaar oud zijn ...vorig...
Antwoorden
32
Weergaven
1K
  • Gesloten
Heb een nieuwe modem moeten plaatsen maar nu werkt mijn printer en vaste lijn niet meer. Hoe kan ik mijn printer en vaste lijn overzetten naar de...
Antwoorden
8
Weergaven
728
  • Gesloten
Heb mijn laptop terug gezet naar fabrieksinstellingen maar nu geraak ik niet op internet. Hij vraagt een beveiligingssleutel ipv mijn paswoord...
Antwoorden
3
Weergaven
561
  • Gesloten
hoe kan een schare zichtbaar maken op mijn pc de HD bevindt zich op mijn nas. op deze schijf heb ik een map aangemaakt die ik media heb genoemd...
Antwoorden
18
Weergaven
781
  • Gesloten
Ik heb een regel in mijn windows firewall gemaakt om bepaalde poorten open te zetten. Die moeten natuurlijk door de router ook geforward worden...
Antwoorden
19
Weergaven
5K
  • Gesloten
Verleden jaar ben ik van de go formule 300Mbsp naar de one plus van Telenet overgestapt en dat was op zijn zachts gezegd geen succes verhaal,de...
Antwoorden
1
Weergaven
693
  • Gesloten
hoi heb Norton antivirus pas geïnstalleerd en nou heb ik problemen met mijn VPN, namelijk wanneer ik in de google balk een zoek opdracht maak doet...
Antwoorden
9
Weergaven
746
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan