Netwerk wel of geen internet pagina,s open wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo

ik heb een update van windows 10 gedaan en goed uit gevoerd maar naar mijn update,s werkt mijn internet wel.
als ik microsoft edge open dan kan ik wel op fb en of google maar als ik dan naar een andere site wil geeft hij aan geen internet verbinding terwijl ik wel verbonden ben met internet.
ik heb de update ook verwijderd maar het probleem blijft.
inmiddels update verwijderd maar ook geen resultaat probleem blijft.
uiteindelijk systeem herstel gedaan en nu werkt alles wel gewoon wat ik wel vreemd vind.
wie weet er een oplossing voor dat ik na een update van windows gewoon internet heb.

groet

john
 
@dijkrat Ik stel voor dat we je nog een kans geven om met de volledige en correcte informatie voor de pinnen te komen. Maar als dat niet gebeurt zien wij vanuit het forum liever dat onze gewaardeerde vrijwillige medewerkers en bezoekers hun aandacht besteden aan vragen van bezoekers die recht in hun schoenen staan. Ik vermoed dat je ondertussen ook wel door hebt dat je met al die 'ingrepen' die je zelf hebt uitgevoerd om zo ongemerkt mogelijk illegaal bezig te zijn de oorzaak zijn van je problemen.

Maak schoon schip en gooi al die rommel eraf, herstel vb. ook je hosts-file en herstart ... waarschijnlijk werkt alles dan weer wel behoorlijk.

Zonder tegenbericht sluiten wij binnenkort dit topic af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan