Netwerk

Vraag over je Netwerk kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hallo, Ik ben hier al meer dan een week mee bezig en het lijkt er op dat het te hoog gegrepen is voor mij. Wat ik graag wil: 3 computers, Tower...
Antwoorden
59
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo,ik heb een probleem,ik ben er al de hele week mee bezig geweest maar ik kan mijn Canon Pixma TS8350 niet in het netwerk krijgen,ik krijg...
Antwoorden
37
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo beste mensen, ik heb p/ongeluk een map met foto's van mijn Nas (WDMyCloud) verwijderd. Weet iemand of er nog een mogelijkheid is, om die...
Antwoorden
32
Weergaven
1K
  • Gesloten
goede namiddag , ik zit met traag internet op de laptop van de kleinzoon, het betreft een HP 17CA0118nb, hij zal zo'n 4 jaar oud zijn ...vorig...
Antwoorden
32
Weergaven
1K
  • Gesloten
Heb mijn nieuwe modem van telenet CH8568LG vervangen door mijn oude modem CH6643E.Volgens de handleiding is het enkel aansluiten en de rest neemt...
Antwoorden
31
Weergaven
5K
  • Gesloten
Telenet heeft zijn radio over de kabel afgeschaft. In plaats hiervan kon je een draadantennetje krijgen, maar dat geeft een slechte ontvangst...
Antwoorden
29
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hoi, Korte vraag, Ik heb altijd een Telenet router gehad maar die later ook aangesloten op een netgear router voor verschillende pc aan te...
Antwoorden
25
Weergaven
804
  • Gesloten
Daar ik dus niet weet waar dit te plaatsen zal ik wel zien waar een admin het plaats . Heb dus een paar vragsn ivb vpn , Wat is het nut van een...
Antwoorden
24
Weergaven
2K
  • Gesloten
Halllo beste mensen, Sinds kort merk ik, dat ik niet meer kan streamen. Een AVI filmpje vanaf mijn Asus Laptop streamen naar mijn Philips...
Antwoorden
22
Weergaven
681
  • Gesloten
Wie kan me eens uitleggen hoe ik het gemakkelijkst in configuratie router of acces punt geraak.
Antwoorden
21
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan