Niet uitgesloten dat het probleem bij telenet zit ,ze hebben hun nieuw systeem niet onder controle en ze hebben mensen te kort !! ze slagen er zelfs nog niet in om een factuur op tijd op te sturen ...bij mij al 4 keer voorgevallen .Ik wil een factuur op papier , dus dan via de post ...als je ze krijgt ,zoals de laatste op 20 juni en er staat op vermeld ten laatste te betalen op 20 juni ,dan kan je al problemen krijgen m.a.w. een meerkost ...al meerdere keren voor gebeld hoor.
MAAR bij proximus niet beter hoor , zo'n 3 maand geleden ga ik naar de dochter en haar buurvrouw Cecile loopt buiten met haar rollator en al wenend ,Cecile is in de negentig !! dus ik vraag, kan ik helpen Celile,
ik heb al een paar dagen geen TV,geen telefoon en mijn persoonlijk alarm ( zo'n zendertje dat ze rond de hals draagt ) werkt ook niet meer .Voor iemand op die leeftijd is geen Tv,geen telefoon al een dik probleem.Dus ik bel van mij thuis naar proximus , .....ja we gaan komen en na 2 dagen zijn ze daar , ze gaan kijken en de technieker zegt ..het probleem zit buiten en niet binnen,ik kan daar niets aan doen !! de kabel zal moeten moet gelast worden en die melding krijgt ze ook pêr post ..de kabel moet gelast worden ,we nemen terug contact met U ...maar de dagen gaan voorbij !! en ze nemen geen contact.
Ik ga naar het politie kantoor en doe daar mijn verhaal en die zeggen we gaan informeren , maar spring even binnen hiernaast ..ikke hiernaast ??...ja bij het OCMW.Dus ik bezoek het OCMW ...mij aangemeld en ik kan in de namiddag terug komen ( afspraak hé !! ) dus daar terug naar toe ,vriendelijke mevrouw meer dan 3 kwartier aan de telefoon met proximus , enfin ze krijgt een afspraak voor de technieker maar dat zal 3 weken duren , want ze hebben techniekers te kort .Die mevrouw van het OCMW zegt ,kunnen jullie dan niets doen voor haar persoonlijk alarm ...enfin ,van het kastje naar de muur gestuurd en ja , ze gaan een draadloze modem opsturen met een sim kaart en wordt al gezegd daar zijn wel kosten aan verbonden ( nogal een service hé ).O.K. zegt de dame van het OCMW ,komen jullie dit dan aansluiten ,neen mevrouw dat moet de klant zelf doen,waarop ze zegt die mevrouw is in de negentig jaar dat kan die toch niet ...dus even stil aan de telefoon .
Ik zeg , ik zal het dan wel bij Cecile gaan aansluiten ...en ohhh...de post doet zijn werk hoor , de dag nadien wordt de modem router afgeleverd , ...mijn dochter belt mij, met de melding ...Celine is aan mijn deur geweest en het pakje is geleverd ....dus ik daar naar toe ,nieuw toestel ...in het stopcontact , volle bak ontvangst ....het enige en grote probleem , het heeft geen telefoon aansluiting !!! dus geen telefoon en geen persoonlijk alarm voor Cecile ,maar alleen een aansluiting om via je computer op internet te gaan
....Dus weer gebeld van bij mij thuis ...ja niets aan te doen , stuur het maar terug . Enfin 3 weken nadien zijn er 2 techniekers aangekomen bij Cecile, dus ik daar weer naar toe ...ze doen metingen en zien op hun computertje , dat het probleem op een 360 mt van het huis van Cecile zit (denkelijk weet wilfried wel hoe dat werkt ) ...dus ze gaan zoeken en graven ,meerdere keren graven ...en ze vinden het ....na nog 2 dagen is het opgelost ,ze hebben een 10 mt kabel vervangen ...en Cecile heeft terug TV,telefoon en haar persoonlijk alarm .
dus ...Telenet kan het niet en Proximus kan het dus ook niet ...ja ,na veel tijd en veel boterhammen !!!!!!!!!
sorry voor mijn lang epistel ....maar infeite triest gesteld wat service betreft .En voor oudere mensen een dik probleem .