Netwerk

Vraag over je Netwerk kan je hier kwijt.

Telenet heeft zijn radio over de kabel afgeschaft. In plaats hiervan kon je een draadantennetje krijgen, maar dat geeft een slechte ontvangst...
Antwoorden
8
Weergaven
341
  • Gesloten
Ik ben de beveiligingscode van mijn internet kwijt... Waar kan ik die terugvinden?
Antwoorden
6
Weergaven
348
Onlangs zijn we verhuis en werd op zolder een AP van Telenet geplaatst. Hiermee heb ik alvast op de bovenverdieping goed bereik. Ik moet hiervoor...
Antwoorden
6
Weergaven
395
Beste: Er komt een utp netwerk kabel toe voor mijn decoder van telenet. Kan ik deze utp splitsen met één of ander toestel, omdat ik graag een...
Antwoorden
8
Weergaven
357
Hallo Mijn dochter gaat verbouwen de provider in dat huis is Telenet met een klassieke modem/router met weinig dekking op de meeste plaatsen en...
Antwoorden
10
Weergaven
613
Ik wil iemand helpen met zijn uitbreiding van zijn wifi bij telenet, op een kamer ver van de modem . Ze beschiken over telenet tv. Deze werkt met...
Antwoorden
8
Weergaven
450
Wie kan me eens uitleggen hoe ik het gemakkelijkst in configuratie router of acces punt geraak.
Antwoorden
21
Weergaven
586
Iemand die een gratis netwerkmonitor kan aan bevelen.Ben nu 'https://www.glasswire.com/' en...
Antwoorden
1
Weergaven
355
Plots werkte mijn extern bureaublad niet meer van laptop naar vaste pc.Andere laptop geprobeerd en zelfde foutmelding.Dit is al een tijdje en denk...
Antwoorden
17
Weergaven
314
XSNews - Unlimited 14days of free Usenet to try at maximum speed
Bovenaan Onderaan