Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
In het pdf-document hierbij vind je een eenvoudige methode om Copilot vervroegd te installeren., i.p.v. te wachten tot de tweede helft van 2024.
Antwoorden
33
Weergaven
1K
  • Gesloten
Heb hier een Lenovo IdeaPad 3 15ADA05 gisteren in Windows 11 geïnstalleerd en nu staat er een uitroepteken bij "apparaatbeveiliging" en kan dit...
Antwoorden
33
Weergaven
901
  • Gesloten
https://nl.hardware.info/nieuws/78507/microsoft-brengt-office-2021-gelijktijdig-met-windows-11-uit
Antwoorden
33
Weergaven
3K
  • Gesloten
Ik kreeg eerst melding dat mijn wachtwoord een uur geleden verandert is. Volgende stap : Voor de beveiliging van je account wil Google zeker weten...
Antwoorden
33
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo iedereen, Ik werk met Windows 11 Home…. Een upgrade van Win.10 naar de Win 11. Mijn computer is gecrashte en ik heb mijn Computer met een...
Antwoorden
33
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo beste mensen, Het is bij mij eerder voor gekomen dat ik via het herstel programma AOMei een herstelprocedure liet uitvoeren en het...
Antwoorden
32
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo beste mensen, Ik heb zonet een 2e Windows 11 geïnstalleerd in Dual Boot op de de daarvoor beschikbare partitie op mijn Asus Laptop. Ik heb...
Antwoorden
32
Weergaven
930
  • Gesloten
Reedes geruiume tijd merk ik dat de temperatuur van de CPU sterk oploopt tot tegen de 100°C; Na een tijdje daalt hij weer. Met advanced system...
Antwoorden
32
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Heeft er iemand een simpele uitleg over het maken en terug zetten van een image gemaakt met het programma Qilling disk master. Ik heb het...
Antwoorden
31
Weergaven
780
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan