Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
Ik heb een oude laptop als hoofdcomputer, het betreft een Samsung NP 300 met een intel core i5 2450M en 8 GB RAM, zodat jullie weten welk toestel...
Antwoorden
101
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hoi, Als ik mijn mails op de pc gelezen heb zeker die van Yahoo en van hotmail en Gmail en ik verwijder die dan staan die nog altijd op mijn gsm...
Antwoorden
91
Weergaven
2K
  • Gesloten
hoe komt het dat ik niet naar een vroeger gemaakt herstelpunt kan teruggaan. Mislukt telkens, en dit met een nieuwe Dell AIO? Iemand een reden of...
Antwoorden
69
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik krijg de volgende fout in Windows update : ( de update werd door Windows update zelf aangeboden) 2023-11 Cumulatieve update voor op Windows 11...
Antwoorden
68
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoi, We gebruiken google drive voor cloud opslag. Ik betaal €1.99 voor 100gig, de namen mogen gezien worden, anders moeten de beheerders ze even...
Antwoorden
62
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
Hoi, Ik zou graag in mijn ssd van 1 TB een partitie bijmaken zoals we vroeger deden met de HDD, Op de C schijf windows en op de D en E partitie...
Antwoorden
59
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Hoe komt het dat in mijn verkenner bovenaan mijn one drive te zien is. Ja ik heb een Microsoft account, maar one drive staat uit onder...
Antwoorden
57
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb een bizar probleem. Het is simpel op te lossen door Win 11 opnieuw te installeren, maar ik wil het begrijpen. Heb de PC gekocht via Remarkt...
Antwoorden
56
Weergaven
3K
  • Gesloten
sinds vrijdag avond onder vind ik serieuze problemen gaande van dat de beveiliging de Malwarebytes Premium niet meer op start en dit terwijl deze...
Antwoorden
54
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoi, Als ik you tube filmpjes bekijk om het even wat worden die altijd onderbroken door reclame, is daar een blokker voor zoals ik in firefox...
Antwoorden
52
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan