Windows 11 qilling disk master

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Heeft er iemand een simpele uitleg over het maken en terug zetten van een image gemaakt met het programma Qilling disk master.
Ik heb het ooit in het forum gezet en iemand was daar grote voorstander van.
Ik weet niet meer wie.

Gewoon maken
gewoon terugzetten

ik zou niet weten wat ik moet kiezen, een collega van het forum heeft er een gemaakt maar ik zou niet weten wat ik moet aanklikken om het terug te zetten er staan zoveel onderdelen in die image.


Bij andere image progjes, heb je alleen de keuze van deze image op die datum gemaakt.

Met dan aan Deus ook

groetjes,

Ed
 
Heb hem al jaren in gebruik en heb hem wel een gepromoot tot vervelens toe voor sommige.
Denk niet dat jij die tool hier hebt neergezet maar ik.....

En dat ding is zo makkelijk te gebruiken dat een gebruiksaanwijzing niet echt nodig is....
In het Engels.
hoi L,

Als ik qiling download krijg ik dit
1709751645129.png

het gaat hier blijkbaar over een trial versie, dat is de enige dat ik kan downloaden, heb jij een andere versie want ik veronderstel dat hij na een tijdje gaat zeggen gedaan met werken.

Ik heb als ik op chrome surf altijd als ik op een engelstalige versie de optie om te vertalen naar het Nederlands, ik heb dat gedaan, maa ik kan alijtd maar per 2 of 3 pagina's afrdrukken, daar hij dus info geeft wat je er allemaal aan kan doen, heb jij geen tip om alles in een keer te downloaden en dan een werkende versie geen trial aub.

Ja ik loop achter maar mijn gezondheid ook.

Alvast bedankt.

Marcel
 
ja,ik ben alleen niet verder gegaan dat het opstarten van de wizard, als het dan een trial is ben ik er niets mee, heb je die gekocht? Hij spreekt hier nu wel niet meer over Trial de foto in post 1 was als ik hem had gedownload, de Free version, zie de tweede foto hieronder

1709755675540.png



1709755808952.png


ik ben eens een oudere versie aan het downloaden en zal zien wat daar achter staat, dan moet ik wel de pc verlaten, te veel pijn, ik lees je wel he boss?
Een trukje om alle handleiding ineens te downloaden, met een of ander programma, jij kent zowat alles.
1709756092581.png
er staat ook Trial achter?? en dit is een oudere versie


groetjes en alvast bedankt
 
Ok heb ik, thanks lange pier & Deus, nu nog de handleiding downloaden voor de eerste keren daar ik niet zo goed onthoud maar dit weet je wel niet.

Bedankt, nog een fijn weekend

Groetjes,
Marcel
 
Laatst bewerkt:
Heb hem al jaren in gebruik en heb hem wel een gepromoot tot vervelens toe voor sommige.
Denk niet dat jij die tool hier hebt neergezet maar ik.....

En dat ding is zo makkelijk te gebruiken dat een gebruiksaanwijzing niet echt nodig is....
In het Engels.
lange pier, ben mijn uitleg kwijt in het Nederlands, vertaalt uw browser niet naar Nederlands, zo ja, kan je dan de uitleg link sturen aub, ben hem kwijt en hij vraagt niet om naar het Nederlands om te zetten,dju
is in orde
thanks
 
Laatst bewerkt:
Levenslange weggeef key 0SZ0G-EVHLK-BL7PL-81K80-5860F
voor de pro versie aub.
lange pier, ben mijn uitleg kwijt in het Nederlands, vertaalt uw browser niet naar Nederlands, zo ja, kan je dan de uitleg link sturen aub, ben hem kwijt en hij vraagt niet om naar het Nederlands om te zetten,dju
thanks
Lange pier waar staat de optie om een Maak opstartbare reddingsmedia voor Windows PE voor Qiling op te starten, daar ik mijn vertaling kwijt ben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan