Windows 11 qilling disk master

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Heeft er iemand een simpele uitleg over het maken en terug zetten van een image gemaakt met het programma Qilling disk master.
Ik heb het ooit in het forum gezet en iemand was daar grote voorstander van.
Ik weet niet meer wie.

Gewoon maken
gewoon terugzetten

ik zou niet weten wat ik moet kiezen, een collega van het forum heeft er een gemaakt maar ik zou niet weten wat ik moet aanklikken om het terug te zetten er staan zoveel onderdelen in die image.


Bij andere image progjes, heb je alleen de keuze van deze image op die datum gemaakt.

Met dan aan Deus ook

groetjes,

Ed
 
1709826906235.png



is het create bootable media???
 
ik zou graag weten wat ik moet moet kiezen om mijn pc op te starten als hij niet meer werkt om naar Qiling te gaan enn zo mijn image terug te zetten?
kies ik create bootable media zoals in post #17
 
Jep en die opstarten via de boot key.
Duurt even voordat de gui ervan ziet dus geduld als het nodig is.

Image maken naar een gewenste plaats, opletten dat je die schijf zelf kiest anders kiest die tool een plaats en als je een scheduler wil voor een incrementele of differentiële back-up erna instellen.
 
Niet helemaal hetzelfde : eerder een marketing vehikel.
Zij geven nooit lifelong keys of wat dan ook weg - maar altijd beperkte software versies en/of full versies maar beperkt in de tijd.
Tijdje gevolgd, maar uit frustratie mee gestopt ernaar te kijken. Je installeert je blauw tot je systeem op zijn knietjes zit maar als je een tijdje nadien iets wil effektief gebruiken bots je op een pop-up om een betaalde versie te kopen.

Goeie samenwerking tussen software ontwikkelaars en die site, maar stukken minder voor de (argeloze) gebruiker.
 
Zij geven nooit lifelong keys of wat dan ook weg - maar altijd beperkte software versies en/of full versies maar beperkt in de tijd.


Goeie samenwerking tussen software ontwikkelaars en die site, maar stukken minder voor de (argeloze) gebruiker.
gestart met mijn app in:
July 4, 2019 ............... Version 5.0
tot heden:
2024 .............. Version 7.3.3

nog steeds met de key van versie 5.0 ---- inderdaad beperkt in tijd ....

'NaggingScreens' in die 5 jaar nog geen enkele gezien, moet de eerste nog zien trouwens. (download van Techno360)

einde verhaal zonder einde ....
zal chance hebben zeker ....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan