Windows 11 Hoe WinPE toepassen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

Het is bij mij eerder voor gekomen dat ik via het herstel programma AOMei een herstelprocedure liet uitvoeren en het programma dat inderdaad ook deed, maar zonder de Boot Partitie, zodat ik Windows in dat geval niet kon opstarten. Ik heb geprobeerd om WinNPE daarvoor in te zetten en ik heb meerdere pogingen daarvoor gedaan. Helaas echter zonder resultaat. Mijn vraag is nu, of er iemand mij hierbij kan helpen (liefst stap voor stap). Ik zou dat nog graag vernemen,
Met vriendelijke groet,
Cor Janssen
 
Ik begrijp wat jij bedoelt Qtex, maar ik twijfel of ik dat nog eens ga proberen want wanneer het terugzetten van zo'n Aomei-Back-Up wéér mislukt, dan dien ik Windows weer helemaal opnieuw te installeren. Dat heb ik gisteren ook weer moeten doen, na een (weer) mislukte terugzet actie. In ieder geval weer zeer bedankt voor jouw suggestie. Groetjes,
Cor
 
Ik gebruik al jaren Macrium Reflect free. Een crème van een programma. Maakt een clone aan die je in de kortste keren kunt gebruiken.
Je kunt met het programma een opstart cd/stick maken waarmee je kunt opstarten. Dus indien schijf defect of als er een complete hack is geweest zodat je die niet meer kunt gebruiken, zet Uw clone terug. Zorg er wel voor dat Uw clone recent blijft. Een clone van een jaar geleden is niet handig. Het programma wijst zich zo goed als vanzelf.
 
Dank Mik,
Maar Macrium heb ik ook al geprobeerd, maar helaas ook zonder succes. Het leek mij ook inderdaad een prachtig programma, maar ik moet er wel mee kunnen werken. Wellicht ga ik het nog eens proberen. Groet,
Cor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan