Netwerk

Vraag over je Netwerk kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Ik heb een regel in mijn windows firewall gemaakt om bepaalde poorten open te zetten. Die moeten natuurlijk door de router ook geforward worden...
Antwoorden
19
Weergaven
5K
  • Gesloten
Ls Mijn it er is met pensioen en ik wil graag mijn netwerk inventariseren. Maar hoe weet ik wie, wat is zonder alles apart te pingen en...
Antwoorden
19
Weergaven
794
  • Gesloten
ik heb een nieuwe modem moeten plaatsen en sindsdien rinkelt mijn vaste lijn een paar keer per dag 1 keer. Weten jullie misschien hoe dat komt?
Antwoorden
18
Weergaven
748
  • Gesloten
hoe kan een schare zichtbaar maken op mijn pc de HD bevindt zich op mijn nas. op deze schijf heb ik een map aangemaakt die ik media heb genoemd...
Antwoorden
18
Weergaven
818
  • Gesloten
Weet niet of dat de juiste benaming is.Mijn vraag is of iemand ondervinding heeft met een systeem modem-kabel-zender- ontvanger-kabel-toestel...
Antwoorden
17
Weergaven
1K
  • Gesloten
Plots werkte mijn extern bureaublad niet meer van laptop naar vaste pc.Andere laptop geprobeerd en zelfde foutmelding.Dit is al een tijdje en denk...
Antwoorden
17
Weergaven
1K
  • Gesloten
hallo ik heb een update van windows 10 gedaan en goed uit gevoerd maar naar mijn update,s werkt mijn internet wel. als ik microsoft edge open dan...
Antwoorden
15
Weergaven
880
L
  • Gesloten
Ik heb gisteren een speed test gedaan. Op mijn pc haal ik ongeveer 35 a 40 Mbs nee niet erg veel maar het werkt. Mijn pc was ook traag door dat ff...
Antwoorden
13
Weergaven
471
goedmorgen forum. Ik loop hier tegen aan: alle pc gebruiken de Nas zonder problemen met hetzelfde wachtwoord. Een nieuwe laptop vraagt steed weer...
Antwoorden
11
Weergaven
387
  • Gesloten
Hallo Mijn dochter gaat verbouwen de provider in dat huis is Telenet met een klassieke modem/router met weinig dekking op de meeste plaatsen en...
Antwoorden
10
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan