Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb een nieuwe modem moeten plaatsen maar nu werkt mijn printer en vaste lijn niet meer. Hoe kan ik mijn printer en vaste lijn overzetten naar de nieuwe modem. Printer is een canon ts 9150.
Als die persoon Telenet (internet, tv, vaste telefoon) heeft is die telefoon ook aangesloten op de modem. Er kan misschien iets fout zijn aan een aansluiting.
Ik zou een tikketje openen bij Telenet hiervoor. Dit zou niet mogen. Zouden ze ook wel kunnen tranceren vanwaar dat probleem komt.
Helaas is de helpdesk bij Telenet tegenwoordig een ramp. De helpdesk heeft zelf hulp nodig...
Ik heb zelf nog een tikketje al 3 maanden openstaan. Het is om te wenen daar.
en kan je bellen met uw vaste lijn !
wat mogelijk is dit --> bel eens naar #99 dit is de Telenet Berichtendienst? (voicemail box) mogelijk staat er een bericht op uw voicemail van uw vaste lijn
het is mogelijk dat het dit is ! https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/wat-is-telenet-berichtendienst/
bij mij zit dit in mijn paket van ONE van telenet en is dit gratis
Allemaal heel goed om aan te geven waar de lampjes staan en branden. Maar de TS heeft niet het probleem dat zen telefoon niet werkt... Zulke problemen zijn niet op te lossen door naar lampjes te kijken. Dit moet nagekeken worden (door Telenet) vanwaar die calls komen en waarom.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.