Internet Algemeen

Een vraag over internet kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
als ik op internet wil ,gebruik ik google ..tot eergisteren geen probleem . als ik nu op google klik ,krijg ik het normale scherm ,MAAR als ik...
Antwoorden
6
Weergaven
562
  • Gesloten
Dat spookt hier. Ik denk sinds de laatste updates, en dat waren bijna 3 achter elkaar om de paar dagen dat ik de laptop moest opstarten om bij te...
Antwoorden
6
Weergaven
606
  • Gesloten
In dit forum geplaatst omdat het zowel Windows als Android en Iphone betreft. Weet anders niet wat kiezen.. Binnenkort géén Iphone meer nodig om...
Antwoorden
1
Weergaven
556
  • Gesloten
Als ik een bericht ontvang via wetransfer krijg ik steeds het bericht: de gecomprimeerde (gezipte) map is ongeldig. Het lukt mij niet om dit...
Antwoorden
8
Weergaven
897
  • Gesloten
Als ik wil aanmelden op de site van Crelan krijg ik steeds een blanco scherm. Kan iemand mij helpen? Ben
Antwoorden
4
Weergaven
603
  • Gesloten
  • Opgelost
Regelmatig wil ik de folders van auchanroncq (dot com) bekijken maar meestal krijg ik de melding "Votre navigateur ou votre terminal ne supportent...
Antwoorden
9
Weergaven
714
  • Gesloten
goede namiddag allen, tot over een week terug ,kreeg ik te zien wat ik wilde ...m.a.w. ik klikte op het icoon om naar internet te gaan ( ik...
Antwoorden
0
Weergaven
463
  • Gesloten
https://tweakers.net/downloads/55532/mozilla-firefox-880.html veranderingen. PDF-ondersteuning: PDF-ondersteuning zit al heel lang in Firefox...
Antwoorden
1
Weergaven
588
  • Gesloten
Men heeft mij een automatische jaarvernieuwing aangesmeerd. Ik vind het wat aan de dure kant en vraag me eigenlijk af of het wel nodig is om zulks...
Antwoorden
18
Weergaven
1K
  • Gesloten
Bedreiging Gitcdn.xyz browserkapers hijacker met de instellingen van uw browser knoeit, om deze meer vatbaar te maken voor de...
Antwoorden
4
Weergaven
654
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan