Internet Algemeen

Een vraag over internet kan je hier plaatsen.

Hallo, Ik vraag me af wat het verschil is tussen vliegtuigstand en Wifi uit. (er is geen bluetooth op betreffende laptop) In mijn perceptie is er...
Antwoorden
7
Weergaven
200
Geachte, Laatst een bestelling geplaatst bij OpladersDirect .nl. Tot nu toe nog niets ontvangen. Wie heeft er ervaring met deze site?
Antwoorden
6
Weergaven
740
  • Gesloten
Ik woon in Nederland maar kon via het Online Programma Gemist Downloader uitzendingen en series van de VRTNu downloaden. Recentelijke wilde ik de...
Antwoorden
22
Weergaven
3K
Suggesties hoe ik van deze vervelende melding afkom? Het doet zich steeds voor op 1 welbepaalde site, enkel en alleen die ene. En zowel op PC...
Antwoorden
12
Weergaven
320
Besten, IK wordt gek van dit gegeven. Bestaat er toch geen methode om die " Cookies" uit te schakelen ???? Zelfs in dezelfde website - wanneer...
Antwoorden
1
Weergaven
211
Alle internet ( WiFi-Bluetooth—plus bedraad) uitgeschakeld. wanneer ik dan dat met DISKPART bekijk, dan zit de PC nog steeds VIRTUAL ONLINE. Na...
Antwoorden
19
Weergaven
672
Sinds ik een andere modem heb van KPN kan de laptop(wifi) niet printen via me desktop bekabelt. Printer toegevoegd in laptop en desktop. Printer...
Antwoorden
53
Weergaven
1K
De Chinese overheid overweegt Chinese socialemediabedrijven, zoals Tencent Holdings en ByteDance, te dwingen toegang te geven tot elkaars content...
Antwoorden
0
Weergaven
177
Ik kan niet meer verstaanbaar spreken. Zoals jullie weten: ik heb de spierziekte ALS , die steeds verder gaat .Bijgevolg zoek ik een technisch...
Antwoorden
12
Weergaven
489
XSNews - Fast Unlimited Premium
Bovenaan Onderaan