Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
FF ziet het Belgische certificaat niet.
Heb een lange tijd terug met de overheid contact gehad en daar de oplossing gekregen. Zal zo snel mogelijk de oplossing door geven. Als ik het niet vergeet.
Bij Firefox moet je een extensie installeren , die vraag krijg je als je de E-ID ansluit op je computer en meestal lukt het wel, bij Chrome gebeurt het vaker dat de aanmelding mislukt, alhoewel de laatste tijd het weer wat beter lukt.
Inderdaad een extensie.Ik zie deze hier netjes aanwezig onder 'Extra' 'add-ons en thema's'. Maar het zou niet de eerste keer zijn dat ik even moet versassen naar Chrome of Edge omdat Firefox het niet doet. Maar dat is niet altijd zo en kan mogelijk ook aan de kaartlezers liggen. Ik heb er twee in gebruik en de meest recente, minder dan een jaar oud uit den ALDI lijkt mij de meest stabiele.
Bij het onderzoeken van problemen in Firefox kan herinitialiseren van gebruikersvoorkeuren handig zijn bij het vaststellen van de oorzaak. Lees hier u dit doet.
Vooraleer ik "herinitialiseer = vele zaken verdwijnen en moeten heiristalleerd worden -
k heb eens de certificaten nagezien en de volgende gevonden : - zie bijlage -
Dus staan die erin en zouden toch moeten werken in Firefox ?
@PhilipV
Uw laatste post heeft er totaal niks mee te zien.
De add-on haalt niks uit. FF mist het certificaat.
Zal proberen straks de uitleg hier te posten al ik tijd heb tussen 5 en 6u
dit is het enige correcte.
Indien je met linux werkt. En na correct volgen van de uitleg in het toegevoegde bestand kun je nog niet aanmelden met een e-id ,dan moet je de .mozilla directory die in je home directory staat verwijderen en controleren of het certificaat nog in ff is toegevoegd.
Graag laten weten of het werkt
Bijlagen
Fout melding kan niet aan melden in firefox by taxonweb mypension of ander sites van de overh...docx
@glda19 Hoe kom je erbij dat flamgen met Linux zou werken? Die kans is toch wel erg klein. Het percentage Linux gebruikers (op een desktop pc of laptop voor privé gebruik) ligt al 20 jaar onder de 3%. Zie: https://gs.statcounter.com/os-market-share/desktop/europe
Dan kun je beter gokken op Windows. Als ik me niet vergis, dan gebruikt flamgen Windows 10.
Als ik dat zo lees zou je minstens een diploma IT moeten gehaald hebben en een zee van tijd om het e-ID op FF te kunnen gebruiken.
Dat is natuurlijk niet zo !
Maar je lijkt het allemaal goed te weten dus ik hoop dat de TS door jou geholpen kan worden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.