Internet Algemeen Gebruik e-ID in Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.
Firefox : waar kan ik zoeken of wat moet ik doen om mijn ID te laten openen in FF ?

FLAMINGO :geek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
FF ziet het Belgische certificaat niet.
Heb een lange tijd terug met de overheid contact gehad en daar de oplossing gekregen. Zal zo snel mogelijk de oplossing door geven. Als ik het niet vergeet.
 
Bij Firefox moet je een extensie installeren , die vraag krijg je als je de E-ID ansluit op je computer en meestal lukt het wel, bij Chrome gebeurt het vaker dat de aanmelding mislukt, alhoewel de laatste tijd het weer wat beter lukt.
 
Inderdaad een extensie.Ik zie deze hier netjes aanwezig onder 'Extra' 'add-ons en thema's'. Maar het zou niet de eerste keer zijn dat ik even moet versassen naar Chrome of Edge omdat Firefox het niet doet. Maar dat is niet altijd zo en kan mogelijk ook aan de kaartlezers liggen. Ik heb er twee in gebruik en de meest recente, minder dan een jaar oud uit den ALDI lijkt mij de meest stabiele.
 
Hier dus : https://eid.belgium.be/nl

Opletten :

1706694595579.png


en die eID add-on : https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/belgium-eid/
 
Aan allen,

Ik heb reeds 2 x ALLES hernieuwd :
  • Add On in Firefox
  • Eid spftware laatste versie
  • Eid Vieuwer
Iedere keer de ouden verwijderd -) PC afgesloten en heropend - en dan alles terug geïnstalleerd VERS van het Internet.

FLAMINGO :geek: :devilish:(n)
 
Beste André Vb,

Vooraleer ik "herinitialiseer = vele zaken verdwijnen en moeten heiristalleerd worden -
k heb eens de certificaten nagezien en de volgende gevonden : - zie bijlage -
Dus staan die erin en zouden toch moeten werken in Firefox ?

FLAMINGO :geek:
 

Bijlagen

  • Aparaatbeheerder.jpg
    Aparaatbeheerder.jpg
    22.2 KB · Weergaven: 33
dit is het enige correcte.
Indien je met linux werkt. En na correct volgen van de uitleg in het toegevoegde bestand kun je nog niet aanmelden met een e-id ,dan moet je de .mozilla directory die in je home directory staat verwijderen en controleren of het certificaat nog in ff is toegevoegd.
Graag laten weten of het werkt
 

Bijlagen

  • Fout melding kan niet aan melden in firefox by taxonweb mypension of ander sites van de overh...docx
    442.7 KB · Weergaven: 41
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan