Internet Algemeen

Een vraag over internet kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
Een goede gratis VPN is niet makkelijk te vinden. Windscribe doet het tijdelijk gratis en dit tot 30 GB/maand. Het enige wat jij moet doen is eens...
Antwoorden
3
Weergaven
654
  • Gesloten
hallo wie kan mij helpen ik gebruik google chrome en daarin gebruik ik FVD speed dial dan zie ik al mijn afbeeldingen van mijn sites die ik...
Antwoorden
5
Weergaven
497
  • Gesloten
Hallo, Ik vraag me af wat het verschil is tussen vliegtuigstand en Wifi uit. (er is geen bluetooth op betreffende laptop) In mijn perceptie is er...
Antwoorden
7
Weergaven
769
  • Gesloten
Geachte, Laatst een bestelling geplaatst bij OpladersDirect .nl. Tot nu toe nog niets ontvangen. Wie heeft er ervaring met deze site?
Antwoorden
6
Weergaven
1K
  • Gesloten
Suggesties hoe ik van deze vervelende melding afkom? Het doet zich steeds voor op 1 welbepaalde site, enkel en alleen die ene. En zowel op PC...
Antwoorden
12
Weergaven
1K
  • Gesloten
Besten, IK wordt gek van dit gegeven. Bestaat er toch geen methode om die " Cookies" uit te schakelen ???? Zelfs in dezelfde website - wanneer...
Antwoorden
1
Weergaven
449
  • Gesloten
Alle internet ( WiFi-Bluetooth—plus bedraad) uitgeschakeld. wanneer ik dan dat met DISKPART bekijk, dan zit de PC nog steeds VIRTUAL ONLINE. Na...
Antwoorden
19
Weergaven
1K
  • Gesloten
Sinds ik een andere modem heb van KPN kan de laptop(wifi) niet printen via me desktop bekabelt. Printer toegevoegd in laptop en desktop. Printer...
Antwoorden
53
Weergaven
3K
  • Gesloten
De Chinese overheid overweegt Chinese socialemediabedrijven, zoals Tencent Holdings en ByteDance, te dwingen toegang te geven tot elkaars content...
Antwoorden
0
Weergaven
341
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan