Internet Algemeen

Een vraag over internet kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
Goede Middag Hoop dat dit de juiste kolom is ? Ik heb sinds een tijdje als ik b.v. werk met paint shop pro , of een bestand in mijn email bekijk...
Antwoorden
15
Weergaven
1K
  • Gesloten
Welke paswoordpassenger raden jullie aan, liefst ene die bij het invullen een voorbeeld geeft en mij vraagt eentje te genereren.
Antwoorden
8
Weergaven
815
  • Gesloten
Even wat informatie: Vandaag zijn er verkiezingen in Nederland voor een nieuwe, andere of misschien wel dezelfde regering. De Vereniging van...
Antwoorden
1
Weergaven
394
  • Gesloten
Cybercriminelen konden de systemen van de gemeente Hof van Twente vorig jaar makkelijk in door het eenvoudig te raden wachtwoord 'Welkom2020', zo...
Antwoorden
0
Weergaven
314
  • Gesloten
Ongeveer twaalfhonderd servers in Nederland zijn vrijwel zeker besmet door grote gaten in de beveiliging van Microsoft. De gevolgen daarvan zijn...
Antwoorden
3
Weergaven
514
  • Gesloten
Ik heb via wetransfer een audiobestand gestuurd naar een kennis. Omdat ik mijn eigen e-mailadres er ook in moet vermelden, krijg ik daar ook een...
Antwoorden
7
Weergaven
694
  • Gesloten
Sinds geruime tijd krijg ik de market-app open de foutCode: 0x80072F30 wat aangeeft dat ik niet verbonden ben met het internet terwijl ik wel...
Antwoorden
1
Weergaven
652
  • Gesloten
Ik heb op de eerste verdieping van mijn huis een wat oudere maar prima werkende computer staan met WIN10. In die kamer heb ik echter geen...
Antwoorden
127
Weergaven
6K
V
  • Gesloten
Ik ben opzoek naar een website waarop ik een advertentie kan plaatsen, (niet te duur). Kan iemand goede site(s) aanbevelen?.
Antwoorden
4
Weergaven
480
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan