Internet Algemeen

Een vraag over internet kan je hier plaatsen.

Is dat van den ouden tijd, pc banking zonder dat hangslot te zien of SSL? Gisteren wat betaald, denkelijk is dat gelukt(zonder hangslot of ssl)...
Antwoorden
4
Weergaven
252
Het klinkt misschien gek maar het lijkt erop dat er ergens in mijn instellingen hetzij in Norton / Malwarebytes of Ccleaner plots standaard iets...
Antwoorden
13
Weergaven
423
Telenet stopt met vanaf september met 3G https://www2.telenet.be/residential/nl/landingspaginas/3g-switch
Antwoorden
4
Weergaven
313
Besten, Men kan een icoontje van Firefox plaatsen op de "Taakbalk" en op het "bareelblad" Dat staat bij mij normaal zo ingesteld en werkt. Deze...
Antwoorden
3
Weergaven
175
  • Gesloten
Besten, Omdat lij FF en TH beiden zo traag werkten en haperingen vertoonden bij gebruik heb ik beiden herinstalleerd vanuit de [basis.exe] die op...
Antwoorden
17
Weergaven
641
  • Gesloten
Firefox : waar kan ik zoeken of wat moet ik doen om mijn ID te laten openen in FF ? FLAMINGO :geek:
Antwoorden
31
Weergaven
778
  • Gesloten
Hallo, Ik heb een paar maanden geleden iets gehoord, gelezen, over het simpel omleiden van websites. Je kon dan het niet gewenste adres ingeven...
Antwoorden
6
Weergaven
150
  • Gesloten
trk.klclick.com heeft een ongeldig antwoord verzonden. M.v.g. Guido.
Antwoorden
6
Weergaven
241
  • Gesloten
Hi Waarom duurt bij de eerste X Firefox opstarten het laden van een pagina lang. Al veel geprobeerd weet ook niet juist meer wat ik allemaal al...
Antwoorden
2
Weergaven
234
  • Gesloten
Sedert donderdag fiber in huis. snelheid op gsm : 379Mbps down en 314Mbps up snelheid tablet : 382Mbps down en 335Mbps up en nu de laptop : 82Mbps...
Antwoorden
29
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan