Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Esetsmart8 geeft dan weer geen melding,zal weer afhangen van AV tot AV....Recall is volgens mijn Avg Internet security niet veilig bevonden
Ja dan werkt het niet in Edge einde verhaal...minpunt voor de 10!!!en ja ik heb de recall getest
Verklaar eens ...iets dat niet zichtbaar is...hoe steel je dit???Maar wel gestolen worden.
Nog eens trek niks in twijfel!!!Mijn test is al lang geleden hoor,wie weet komt er nu echt rommel mee he!als ik de Recall.exe aanklik met rechts en deze scan dan geeft de AVG Internet Security hier geen melding maar als ik dit uitvoerend bestandje opstart dan dus wel !
als ik de Recall.exe aanklik met rechts en deze scan dan geeft de AVG Internet Security hier geen melding maar als ik dit uitvoerend bestandje opstart dan dus wel !
Verklaar eens ...iets dat niet zichtbaar is...hoe steel je dit???
Leer graag bij!!!
Kan effe weer niet volgen,bedoel je dan dat recall één keylogger is???Recall.exe is een uitvoerbaar bestand . Misschien is het .exe bestand op zichzelf wel veilig , maar zijn de toepassing(en) die geïnstalleerd worden ongewenst .