Wachtwoorden zichtbaar maken in Edge

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Hoe kan ik bij de browser Edge voor mezelf de opgeslagen wachtwoorden zichtbaar maken.

Ik zie enkel bolletjes.

Swatjen
 
Ik gebruik daarvoor "ReCall.exe"

RecALL | Downloads | ZDNet.be

Is dit progje niet enkel voor licenties key en seriealnummers? Volgens mij kan dit progje geen registratie wachtwoorden te voorschijn toveren. Want dat zou je eens via Snadboy Relevation kunnen proberen

Omdat dit programma nogal agressief te werk gaat zou alle beveiligingsprogramma's wel eens alarm kunnen slaan. Logisch eigenlijk, maar dit is loos alarm.
 

Bijlagen

  • SetupRevelationV2.rar
    211 KB · Weergaven: 178
Ik gebruik al enkele jaren LastPass om mijn wachtwoorden en andere zaken te onthouden , je moet juist 1 hoofdwachtwoord onthouden en dat is makkelijk te doen, ik ben er zeer tevreden over .(y)
 
Hallo,
Wanneer ik bij edge naar instellingen ga en dan wachtwoorden beheren, krijg ik wel de gebruikersnaam te zien.
De wachtwoorden zijn gewoon bolletjes.
Hoe kan ik deze bolletjes zichtbaar maken?

Swatjen
 
Eenvoudig en snel, zonder extra software te hoeven installeren.
Open kladblok , en maak een tekstbestandje van je wachtwoorden.
Bewaar dit ergens veilig op een USB stick bijvoorbeeld , en leg die op een veilige plaats .
Ik bewaar en beheer geen wachtwoorden op mijn computer zelf : veel te gevaarlijk !
 
Eenvoudig en snel, zonder extra software te hoeven installeren.
Open kladblok , en maak een tekstbestandje van je wachtwoorden.
Bewaar dit ergens veilig op een USB stick bijvoorbeeld , en leg die op een veilige plaats .
Ik bewaar en beheer geen wachtwoorden op mijn computer zelf : veel te gevaarlijk !

Maar hiermee is de vraag van Swatjen niet beantwoord...
 
de wachtwoorden opgeslagen in de Edge brouwser kunnen met geen enkele viewer geopenbaart worden ...
Ga je bewering zeker niet in twijfel trekken!
Heb je test gedaan met Recall?In win8.1 dit progje eens getest,kreeg meerdere wachtwoorden dubbel te zien,waarschijnlijk van FF en IE zeker.
Als het zo is van Edge,toch weer minpuntje voor win10,of de software makers kunnen het niet bijhouden,met updaten,kan ook!
 
Denk dat jij ,het antwoord wel geeft met Recall..!
Recall is volgens mijn Avg Internet security niet veilig bevonden ....
**volgens Virustotal zou deze veilig bevonden kunnen worden er word namelijk maar 1 melding vermeld en dan is deze nog niet van de aanwezige avg !
link naar resultaat van virustotal .. .. echter volgens mij denk ik dat deze besmetting pas actief is tijdens het installeren van Recall en daardoor is deze dan ook niet te vinden in het uitvoerend bestandje !

Ashampoo_Snap_2015.10.12_21h58m37s_013_.png

effe vermelden dat de meeste viewers tegen gehouden werden ...
 
Ga je bewering zeker niet in twijfel trekken!
Heb je test gedaan met Recall?In win8.1 dit progje eens getest,kreeg meerdere wachtwoorden dubbel te zien,waarschijnlijk van FF en IE zeker.
Als het zo is van Edge,toch weer minpuntje voor win10,of de software makers kunnen het niet bijhouden,met updaten,kan ook!

de windows 8 - 8.1 heeft dan ook gene Edge browser ...en ja ik heb de recall getest !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan