Varia Wachtwoorden opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knupke

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,ik heb een tijdje geleden een bepaalde site bezocht waar een login en een wachtwoord voor nodig was.Toen werd mij gevraagd of dit wachtwoord moest opgeslagen worden.Ik heb toen neen geantwoord maar nu zou ik dat wachtwoord wel willen opslaan.Dat lukt me niet meer.Wie weet raad?
 
Hallo,ik heb een tijdje geleden een bepaalde site bezocht waar een login en een wachtwoord voor nodig was.Toen werd mij gevraagd of dit wachtwoord moest opgeslagen worden.Ik heb toen neen geantwoord maar nu zou ik dat wachtwoord wel willen opslaan.Dat lukt me niet meer.Wie weet raad?
Gebruik je google chrome: Ga dan naar instellingen-> Wachtwoorden en zet "Aanbieden wachtwoorden op te slaan" aan (zie bijlage), en open dan opnieuw de website waarvan je jouw wachtwoord wilt opslaan, en normaal gezien zou je dan terug de vraag moeten krijgen en klik dan op JA.
Aan zetten.png
 
Nooit overwogen een Password Manager te gebruiken ?
Bekijk anders LastPass maar eens ... ik heb zo'n 120 sites met paswoorden erin staan bij mij en dat werkt vlekkeloos + syncro over al mijn toestellen.
Heb je dan de free versie of de betalende versie PhilopV? Hier kan je het trouwens vinden. Klinkt in ieder geval wel interesant, maar mijn browser slaat dat ook op, ik moet ook nergens iets ingeven. Wat is het verschil tegenover lastpass dan PhilipV? Kan je daar iets over zeggen? Als ik inlog op mijn browser heb ik ook al mijn wachtwoorden terug en ook op al mijn apparaten. Ik zie eerlijk gezegd niet het verschil. Ik gebruik Google Chrome.
 
Ik hou het nog bij de free en zelfs daar zijn de verschillen immens !
Google Chrome houdt paswoorden bij voor sites die je bezoekt en dat is het ...

LastPass doet dat ook maar :
  • kan ook heel wat andere zaken bijhouden
    1584980591951.png


  • biedt instellingen die veel verder gaan dan gewoon bijhouden

    1584980692191.png


  • biedt je een mooie interface om alles wat je bijhoudt goed te beheren, met mappen per soort, per onderwerp

  • werkt dus ook BUITEN de browser, in aanlogschermen van apps
etc....
 
Ook niet als je de instelling aanpast die ik je in mijn vorig bericht (#3) heb uitgelegd?.
Neen maar ik heb nu Lastpass geinstalleerd en zo kan ik ww toch opslaan.Alleszins bedankt voor de moeite.
Ik hou het nog bij de free en zelfs daar zijn de verschillen immens !
Google Chrome houdt paswoorden bij voor sites die je bezoekt en dat is het ...

LastPass doet dat ook maar :
  • kan ook heel wat andere zaken bijhouden
    Bekijk bijlage 246716

  • biedt instellingen die veel verder gaan dan gewoon bijhouden

    Bekijk bijlage 246717

  • biedt je een mooie interface om alles wat je bijhoudt goed te beheren, met mappen per soort, per onderwerp

  • werkt dus ook BUITEN de browser, in aanlogschermen van apps
etc....
Hallo,ik heb de free-versie geinstalleerd en na een beetje zoeken is het me gelukt.Dank U.
 
Dus is lastpass eigenlijk wel te overwegen waard. Maar ik zou voor mijn doeleinden niet meteen de meerwaarde ervan inzien. Kan het altijd eens proberen en als het mij niet zint het eraf smijten ook he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan