Stel je vraag over alles wat met E-mail te maken heeft.

• Gesloten
  • Vastgepind
Sedert enige tijd zijn er meerdere meldingen dat gebruikers die een mailcliënt gebruiken een boodschap krijgen die hen vraagt gebruiker en...
Antwoorden
0
Weergaven
471
Dit probleem is heel eigenaardig en heb ik nooit eerder meegemaakt. Ik heb getracht oplossing te vinden op de engelsetalige (US) en het...
Antwoorden
16
Weergaven
108
Sinds ruime tijd kan ik via Microsoft Outlook 2010 geen mail meer ontvangen en versturen. Ik las zopas bovenstaand artikel "Google wijzigt login...
Antwoorden
11
Weergaven
328
Bij schoonbroer SSD schijf geplaatst in zijn oude laptop. Zijn webmail via proximus kan ik opvragen, dit lukt zonder probleem. In mail van windows...
Antwoorden
8
Weergaven
170
DEEL 1 : Besten, Er is iets gaande met mijn Thunderbird. Ik krijg mails binnen, maar ze verschijnen NIET in de rechterkolom om ze na te zien...
Antwoorden
6
Weergaven
162
Goedemiddag. Ik kom met enige regelmaat kijken hier en vind vaak nuttige tips en oplossingen, waarvoor dank uiteraard ! En hoewel niet meer bij MS...
Antwoorden
0
Weergaven
103
Ik gebruik thunderbird om club mails te versturen,kan ik onderaan mailtje een uitschrijflink toe voegen, als club lid dit soort mail niet meer...
Antwoorden
5
Weergaven
213
De vraagstelling leest u in bijlage omdat het voornaamste beeldje in de bijlage niet meekomt via Copy/Paste. Ik ben al dagen bezig te zoeken naar...
Antwoorden
20
Weergaven
507
  • Gesloten
Hoe kan men men mailberichten en mappen synchroniseren tussen online servers ? Als ik bijvoorbeeld mappen of berichten verwijder in Thunderbird...
Antwoorden
16
Weergaven
449
Google Search geeft tientallen resultaten betreffend synchroniseren van agenda's Outlook 365/Outlook en Google Calendar. Welke methode is de...
Antwoorden
0
Weergaven
125
XSNews - Fast Unlimited Premium
Bovenaan Onderaan