Online apps

Om terug te komen bij de Vlaams Overheid, onlangs had ik daar inlogproblemen in de vorm dat alle mogelijkheden om in te loggen maar een fractie...
Antwoorden
0
Weergaven
131
Beste, Sinds kort valt de 192TV app op mijn pc plots uit. Ik krijg dan volgende melding: "Out Of Memory".(zie afbeelding) Ik kan die wel opnieuw...
Antwoorden
15
Weergaven
300
De alom geprezen wachtwoord-beheertool LastPass wijzigt zijn gratis policy ... Vanaf 16 maart zal je nog slechts ofwel al je PC's ofwel al je...
Antwoorden
12
Weergaven
373
IK kan Google Maps nog openen. Als ik een zoekfunctie intyp is er geen enkele reactie. Dit is reeds de tweede maal binnen één week. Ik weet...
Antwoorden
1
Weergaven
161
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik gebruik al jaren lastPass. Maar nu heeft Firefox tevens een wachtwoord beheerder. Allebei geven ze suggesties voor veilige wachtwoorden. Waar...
Antwoorden
10
Weergaven
310
ik heb problemen met pay pal om in te loggen kan ik mijn account annuleren (weet niet meer hoeveel ik er nog opstaan )
Antwoorden
6
Weergaven
517
Voor mensen met nostalgie: Met emulatie kan men nog vele vele flashgames spelen van de tijd van toen ;-) Het archiveren is gestart...
Antwoorden
7
Weergaven
171
Downloaden kan je overal maar ik heb geen kabeltje. En de zeer lang gebruikte mp3 ringtone staat op mijn laptop, mss, mss? Vroeger stuurde je een...
Antwoorden
6
Weergaven
226
Ik heb de volgende site gevonden https://online-omzetten.nl/omvormer/comprimeer-video/ Ik vind ze erg goed, doch als ik bijvoorbeeld een clipje...
Antwoorden
12
Weergaven
281
XSNews - Unlimited 14days of free Usenet to try at maximum speed
Bovenaan Onderaan