Browsers

Vragen over Browser Firefox, Opera, Edge, Chrome enzo.. kan je hier kwijt.

• Gesloten
  • Opgelost
Als op KBC wordt ingelogd via PC en digipass moet men de aanmeldcode (gekregen op digipass) ingeven op de PC. Met Chrome lukt het aanmelden...
Antwoorden
9
Weergaven
433
Een buurman wil zijn gegevens uit Edge importeren in Opera. We zijn anderhald uur aan het zoeken geweest, ht werkt niet. Via de windows account...
Antwoorden
21
Weergaven
415
  • Gesloten
Hallo een probleem, gezien FF mijn standaardbrowser is, wil ik daar verder mee werken; heb nu een probleem dat ik een pagina NIET kan openen met...
Antwoorden
26
Weergaven
756
Op 15 juni 2022 wordt de Internet Explorer 11-desktoptoepassing niet langer ondersteund op bepaalde versies van Windows 10*...
Antwoorden
1
Weergaven
283
Hoi iedereen Ik kan in Chrome niets meer downloaden ,hij meld dan Mislukt Virusscan is mislukt heb van alles geprobeerd virusscanner uit gezet...
Antwoorden
6
Weergaven
348
Mijn bladwijzers in firefox kweken. Ik moet geregeld heel veel kopieën verwijderen. Hoe kan ik voorkomen dat dit telkens wordt vermeerderd? Ik...
Antwoorden
5
Weergaven
455
Zag net dat berichtje "afbeelding maken met firefox en direct in forum chat plaatsen"...
Antwoorden
5
Weergaven
335
  • Gesloten
Hoi, In de laatste nieuwsbrief van PC tuts stond de nieuwe versie van Firefox om te downloaden, als je verder klikte kreeg je nog meer uitleg. Er...
Antwoorden
6
Weergaven
354
Als ik Google Chrome gebruik komt er regelmatig het bericht: Chrome niet goed afgesloten en ook een blauw scherm met stopcode...
Antwoorden
5
Weergaven
295
Ik gebruik voor het eerst de browser Pale Moon,alles normaal,you tube video's geen probleem Wat ik nu niet kan bekijkken zijn de series aangeboden...
Antwoorden
1
Weergaven
397
XSNews - Fast Unlimited Premium
Bovenaan Onderaan