Hacking

informatie ivm. datalekken, gegevensbescherming en andere risico's
Ik heb een probleem met mijn laptop heb een trojan virus binnen gekregen en mijn account is gehackt wie kan mij zeggen wat ik moet doen want al...
Reacties
3
Weergaven
244
Bij mijn schoonbroer stond gisteren op een externe schijf een file met de naam "voldriver" Het is een tekstdocument met de melding om $ 500 te...
Reacties
2
Weergaven
192
De Belgische federale overheidsdienst Binnenlandse Zaken is slachtoffer geworden van hackers. De aanvallers waren twee jaar lang aanwezig in het...
Reacties
8
Weergaven
439
Apple heeft een software-update uitgebracht voor macOS Big Sur, waarmee onder meer een schadelijke kwetsbaarheid wordt gedicht. Aanvallers konden...
Reacties
0
Weergaven
81
Duizenden Nederlanders hebben onbedoeld de kwaadaardige software geïnstalleerd die de afgelopen dagen massaal via sms wordt verspreid, zeggen...
Reacties
0
Weergaven
184
QNAP heeft een waarschuwing vrijgegeven voor de AgeLocker-ransomware welke gericht os op het gehele assortiment van QNAP. De AgeLocker-ransomware...
Reacties
0
Weergaven
143
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5212318/allekabels-gehackt-privegegevens-miljoenen-nederlanders-op-straat...
Reacties
2
Weergaven
359
Wel indien het lek niet tijdig gemeld is geweest... Je kon er moeilijk naast kijken, facebook heeft moeten toegeven dat er gegevens van hun...
Reacties
6
Weergaven
141
XSNews - Unlimited 14days of free Usenet to try at maximum speed
Bovenaan Onderaan