Feedback steeds aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik heb ook gaan zien in mijn account en alles staat actief, zal de spam eens controleren.
Ik heb verschillende add-ons voor te sorteren maar moet ze nog testen, gaat momenteel niet goed dus kan ook niet veel doen,
ik ga mijn vraag nog eens stellen aan de FF gebruiker
 
Hiermee moet je toch verder kunnen, het heeft geen zin dezelfde vragen steeds opnieuw te stellen, de antwoorden en suggesties vervolgens te negeren en toch te blijven hopen dat er iets anders uit de bus zal komen ...

Er is geen directe equivalent van de Booksorter-extensie voor Firefox, maar er zijn enkele alternatieven. Een handige optie is **xbrowsersync**, dat beschikbaar is voor zowel Chrome als Firefox. Deze tool biedt synchronisatie van bladwijzers tussen verschillende browsers en biedt enkele organisatorische functies.

Daarnaast kun je ook de **Chrome Store Foxified**-add-on in Firefox gebruiken. Hiermee kun je veel Chrome-extensies, zoals Booksorter, in Firefox installeren. Hoewel het niet altijd perfect werkt voor alle Chrome-extensies, biedt het wel goede compatibiliteit tussen browsers.

Beide opties kunnen je helpen je bladwijzers in Firefox efficiënter te organiseren.
 
Je hebt in #43 je eigen onderwerp (ivm. aanmelden en cookies) gekaapt met iets heel anders... nl. sorteren van bookmarks.
Ondertussen zijn we hier al aan bijdrage 63 en geef je aan nog eens te willen van vooraf aan herbeginnen.

Lees ivm. dit topic alles van 43 tot 62 nog eens goed door en probeer (!) uit wat wordt aangeraden. Alleen zo kom je verder...

Wil je toch nog een vraag stellen daarover, herformuleer je vraag dan gerust - zo duidelijk mogelijk - maar in een nieuw topic.
Dit hier sluit ik bij deze af, maar het blijft uiteraard consulteerbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan