Feedback steeds aanmelden

In 99,999% van de gevallen doe ik het natuurlijk ook uitsluitend met de CCleaner. Maar er kan eens ooit een vergissing optreden, wat natuurlijk niet zou mogen gebeuren.
 
In 99,999% van de gevallen doe ik het natuurlijk ook uitsluitend met de CCleaner. Maar er kan eens ooit een vergissing optreden, wat natuurlijk niet zou mogen gebeuren.

CCleaner is in handen gekomen van Avast en ben ik geen fan meer van CCleaner. Van geen enkele cleaner trouwens.
Sinds CCleaner in handen is van Avast neemt het arrogant en opdringerig gedrag van het programma als maar toe en wil het de gebruiker doen geloven dat het de gezondheid van de computer bevordert en dat is een grove leugen.
Veel computergebruikers denken dat Cleaners de pc sneller maken maar dat is onzin. Ook denken sommigen dat CCleaner een beveiligingsprogramma is en dat is het al helemaal niet.

CCleaner negeren of afblijven is de boodschap.
 
En? geprobeerd?
mij is hier op het forum al verschillende keren afgeraden om die Ccleaner en al die andere cleaners niet te gebruiken, ze doen meer
slecht dan goed, dus ik heb geluisterd en hem verwijderd. Wat moet ne mens doen op den duur hé.
Had de opmerking van Aardbei nog niet gelezen voor ik mijn opmerking schreef.
 
Terug
Bovenaan