Opgelost update van filmprogramma mislukt steeds (Vegas pro 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdr

Steunend lid
Vip Lid
Beste mensen,

Voor mijn Vegas programma was een belangrijke update. Download geen probleem maar bij de installatie van de update krijg ik steeds de melding INI bestand kan niet geactualiseerd worden. (Zie screenshot hierbij.) De download wordt wel verder geïnstalleerd maar het blijft de oude versie.
Ben in contact met Vegas maar die hebben tot nu toe geen werkende oplossing gevonden. Misschien hebben jullie een tip om,uit de miserie te komen?
Bedankt nu al.
Jdr
 
als je niet machtiging hebt zal je dat ook niet kuunen update , waarschijnlijk heb je geen machtiging als gebruiker je moet de administrator account toegang hebben om te updaten
 
Beste mensen, allemaal bedankt voor de hints maar alles wat jullie voorstellen had ik al geprobeerd zonder resultaat.
Heb bij Sony Vegas de registerbestanden opgevraagd welke met het programma te maken hebben en heb deze gedeletet.
Dan de pc opnieuw opgestart en het programma opnieuw gedownload. Je gelooft het niet maar alles loopt nu als een klok.
Het probleem in een vd registersleutels moet vroeger al bestaan hebben want bij een vorige upgrade had ik ook dezelfde problemen, programma draaide wel maar sommige delen ervan kreeg ik nooit aan de praat. Eind goed al goed!
Bedankt nog eens,
Jdr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan