Feedback steeds aanmelden

Waar gaat het hier eigenlijk om?

In Firefox sorteer je de bladwijzers namelijk gewoon via het contextmenu: op de bladwijzerbalk via bladwijzerbeheer en binnen een map gewoon binnen de map.

"Sorteren op naam" staat daar.
 
Het ging erom dat je dit periodiek opnieuw moet en TS het graag automatisch zou zien gebeuren.
Maar ik geef toe - als mod op afstand - dat het gesprek ondertussen ver is afgeweken van de eigenlijke vraag.
 
Sorteren. Dat van contextmenu was ooit ook al eens aan bod gekomen.
Blijkbaar verliest FF na herstarten sortering en/of zet nieuwe links ook altijd steeds onderaan?

En idd wat vewarrend. Best ook niet je eigen topic "kapen" ;-) .
 
Mijn sortering van bladwijzers in Firefox is in vele jaren nog nooit vanzelf veranderd. Maar misschien verkeer ik in een uitzonderingspositie.

De verwijzing naar "links" zegt mij niets. Wat voor "links"?

Bladwijzers zijn toch "links"?
 
gebruik de zoekfunctie maar vond niet waar de uitleg stond over hoe het te doen
Zo eenvoudig dat er niets uit te leggen valt ... gewoon invullen, zeggen waarin je wil zoeken en op zoeken klikken...

1728652861881.png
 
Mijn sortering van bladwijzers in Firefox is in vele jaren nog nooit vanzelf veranderd. Maar misschien verkeer ik in een uitzonderingspositie.

De verwijzing naar "links" zegt mij niets. Wat voor "links"?

Bladwijzers zijn toch "links"?
inderdaad, maar ik steek soms verschillende links in een map en andere laat ik gewoon als link staan begrijp je, leg je me dan even uit hoe ik ze moet sorteren, en wat doe je als je een nieuwe bookmark toevoegt, volgens Philip komen die onderaan de lijst te staan, wat doe je daarmee dat ze zicht alfabetisch ordenen, dat zou een grote hulp zijn als ik dit zou weten.
Dus alfabetisch en nieuwe bookmarks automatisch ertussen alfabetisch geplaatst
jij bedoelt dit
1728656850391.png

maar ik heb niet alles in mappen staan, en sommige links die over bv instellen van een programma gaat heeft soms niet dezelfde titel als de inhoud van de link, dus vind ik die moeilijk terug begrijp je

thanks

ed
 
Laatst bewerkt:
Zo eenvoudig dat er niets uit te leggen valt ... gewoon invullen, zeggen waarin je wil zoeken en op zoeken klikken...

Bekijk bijlage 255582
leuk Philip maar dit wist ik wel hoor heb gisteren dezelfde pagina gevonden of u maar daar stond het niet tussen wat ik zocht en verder gezocht maar niet teruggevonden, ik moet stoppen we vinden het wel thanks iedereen en een goed weekend

ed
 
leg je me dan even uit hoe ik ze moet sorteren, en wat doe je als je een nieuwe bookmark toevoegt, volgens Philip komen die onderaan de lijst te staan, wat doe je daarmee dat ze zicht alfabetisch ordenen, dat zou een grote hulp zijn als ik dit zou weten.
Bij die extensies die automatisch sorteren, zowel in FF als in Chrome kan je voor elke map aangeven in welke volgorde je de bookmarks binnen die map wil gesorteerd hebben, vb. alfabetisch + hoe in elke submap, en dat mag zelfs anders zijn dan de bovenliggende map.
En al diegene die je niet in een map hebt gezet staan eigenlijk in de hoofdmap, de hoogste map van je bookmarkmenu...

Vb hierbij in Chrome :

1728658850781.png

Werkt perfect !

Als je dus overal dezelfde alfabetische volgorde in dalende orde wil toepassen ben je meteen klaar met één instelling, zoals hier.
In de hoofdmap op titel van A naar Z én de mappen onderaan ook van A naar Z.
En bij recursive op ON zetten (anders dan in de screenshot), dan worden ALLE onderliggende mappen ook zo gesorteerd.

Als je er eentje bij opslaat of map aanmaakt kom die eventjes onderaan in de menu te staan, maar de extensie werkt zo snel dat je dat zelfs niet zult opmerken. Wordt ogenblikkelijk gesorteerd zoals je hebt aangegeven.
 
philip ik moet het herlezen, maar kan je dit voor FF ook tonen en ik krijg geen meldingen meer als er een reactie komt op mijn vraag via mail, kan jij dit even nakijken aub,
thanks
 
vraagje 1 : spijtig genoeg niet, ik ben geen FF gebruiker... maar zoek in extensies naar iets als "Booksorter" en voeg toe...
vraagje 2 : als dat zo is moet je het in je mailaccount gaan zoeken (spam folder ?) want in je settings staan alle triggers wel degelijk aktief.
 
Terug
Bovenaan