Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

• Gesloten
  • Opgelost
Na het invullen van data in een cel (na 'Enter' toets) wordt steeds de onderstaande cel geselecteerd. Hoe kan ik deze instelling veranderen zodat...
Antwoorden
1
Weergaven
127
Wekelijks word door iemand een SAP dumpfile in excel aangeleverd. Hierin staan parameters van dossiers met o.a. een start en einddatum. Momenteel...
Antwoorden
17
Weergaven
486
Hoi Heeft er iemand suggesties voor een gecertifieerde opleiding voor Excel in het Nederlands? Niet Engelstalig. Ik beschik en heb enkel de...
Antwoorden
4
Weergaven
217
Hoi sinds 2 mei heb ik een update gehad van Microsoft Teams (versienummer heb ik voor de moment niet bij de hand). Daarbij heb ik gemerkt dat de...
Antwoorden
0
Weergaven
110
  • Gesloten
  • Opgelost
Wat is de procedure om jaarabonnementen te verlengen? Meer detail voor deze vraag in de bijlage. Bedankt
Antwoorden
2
Weergaven
149
  • Gesloten
Mijn dochter heeft paar schoollicenties van office en mijn schoonvader maakt nu gebruik van deze.Hij kan echter al haar word en excel documenten...
Antwoorden
6
Weergaven
439
  • Gesloten
Bestekes, Vorige week haalde ik een oudere PPs bestand van mijn externe schijf en na enkel beelden, viel de muziek weg. ik dacht, misschien is het...
Antwoorden
7
Weergaven
372
  • Gesloten
Hoe kan ik alle ongebruikte rijen ,kolommen verbergen in excel 2016?
Antwoorden
29
Weergaven
708
  • Gesloten
Een vriend van mij heeft een abonnement van Microsoft 365. Wanneer hij een Worddocument opent kan hij op dit blad niet meer inzoomen (staat op...
Antwoorden
2
Weergaven
294
  • Gesloten
Beste leden, Een probleem, mijn Office 365 is door iemand anders geïnstalleerd, alles werkte tot ik een fout maakte en in plaats van Outlook.com...
Antwoorden
5
Weergaven
599
XSNews - Fast Unlimited Premium
Bovenaan Onderaan