Windows 11 steeds zelfde hp usb update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerrit

Steunend lid
Vip Lid
Ik krijg steeds een update van Hewlett-Packard - USB - 2/10/2017 12:00:00 AM - 44.1.2402.1741 elke keer dat mijn computer een update van Microsoft ontvangt. wordt hij telkens opnieuw succesvol geinstaleerd Heeft hier iemand een oplossing om het downloaden succesvol te laten verlopen of om herhaling te voorkomen? Fout code 0x80070103 Hp laserjet pro all-in one MFP M130mw/ Win 11 pro 22H2 build 22621.2283
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2023-10-04 163714.png
    Schermafbeelding 2023-10-04 163714.png
    221.1 KB · Weergaven: 46
MajorGeeks zegt er zelf over :

"Microsoft Show or Hide Updates Troubleshooter laat je beperkte opties om updates te tonen of te verbergen in ware Microsoft-vorm. Als je op veilig wilt spelen, is dit een goede keuze. Anders zijn er veel betere apps van derden in onze Windows Update sectie."

Wel opletten in die lijst : https://www.majorgeeks.com/mg/sortpopularity/windows_update.html
MajorGeeks zit nog in het 8, 10 of zelfs XP tijdperk lijkt het wel ... het ene programma al ouder dan het andere.
 
wushowhide.diagcab was vroeger standaard in Windows aanwezig, opeens verdwenen .... net zoals de repair tool voor MBR (ook al zijn er nog WIN 11 gebruikers met MBR ipv UEFI).
wushowhide.diagcab werkt nog steeds ook in Win 11, mijn pc werd continue geplaagd voor een update van audio-driver van conexant, nu dit is verleden tijd, kan het wel terug activeren maar dagelijks dezelfde driver downloaden heeft toch geen nut en is vervelend zoals de TS ook meedeelt.
iemand een andere suggestie?

voetnota die conexant driver is en was nog steeds niet afkomstig van microsoft @lange pier
 
Laatst bewerkt:
Probleem is opgelost met Wushowhuid werkt nog steeds op Win 11 .
Heb waarschijnlijk verleden jaar update van andere drivers door MS niet uit gevinkt nu wel dus afwachten als het nu nog terug komt .
Heel hartelijk dank aan iedereen nog een fijne dag verder
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan