Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
(Euro)docsis is geen modem maar een protocol. Maw, de modem(s) van Telenet gebruiken Eurodocsis. De laatste reeksen (lees meerdere modelen) gebruiken de Eurodocsis 3.0 (laatste).
voor 5.25€ meer kan ik over stappen van miin huidige abbo (Fibernet shake internet+digi tv ) naar Whoppa en krijg dan 120 Mbps ( enkel vind ik dat men verkeerd doet met 5.25€ meer te vragen dit moest gratis verhoogt worden ....ben van mening dat ik al genoeg betaal ..
Verschil is dat die nieuwe abbo's alles integreren. Dus niet enkel TV en/of internet. Maar alles, dus TV, internet en telefonie. Je kan dus nietmeer kiezen om een product weg te laten dacht ik.
maar ik gebruik dus géén vast toestel ...en dan vind ik het gek om die 5.25€ te moeten betalen om de 120Mbps te verkrijgen ..
daar werd ik overigens ook voor opgebeld door de klanten service en ze boden me de Whoppa aan ...
maar vertelde hun dat ik géén vast toestel wenst te gebruiken ....
ze zeiden dit zit er in of je het gebruikt of niet !
voor 5.25€ meer kan ik over stappen van miin huidige abbo (Fibernet shake internet+digi tv ) naar Whoppa en krijg dan 120 Mbps ( enkel vind ik dat men verkeerd doet met 5.25€ meer te vragen dit moest gratis verhoogt worden ....ben van mening dat ik al genoeg betaal ..
@ navarro
Het zijn juist de nieuwe klanten die de keuze niet meer hebben.
Dus TV, internet en vaste telefonie als enig pakket.
Of alles apart.
En als je alleen internet 120 neemt kost het 66,50 €
En voor alleen internet 60 betaal je 46,50 €
maar ik gebruik dus géén vast toestel ...en dan vind ik het gek om die 5.25€ te moeten betalen om de 120Mbps te verkrijgen ..
daar werd ik overigens ook voor opgebeld door de klanten service en ze boden me de Whoppa aan ...
maar vertelde hun dat ik géén vast toestel wenst te gebruiken ....
ze zeiden dit zit er in of je het gebruikt of niet !
Als je wél een vast toestel gebruikt, kan je in daluren overal gratis bellen binnen Europa. Ook naar Gsm's.
Dat is denk ik toch wel een voordeel. Want als je geen vast toestel hebt, betaal je al vlug die 5€ als belwaarde.
Trouwens, ook Uw gsm zit in het contract met een gratis abo inbegrepen als je dat wenst.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.