Status
Niet open voor verdere reacties.
heb je al echt eens goed gekeken wat Qtex je vroeg of het jouw verbinding is?want jaren geleden dacht ik ook dat het mijn verbinding was ..vloog nonstop van het net op een avond..kwade foon na belgacom...maar was verbonden met een van de buren
 
heb je al echt eens goed gekeken wat Qtex je vroeg of het jouw verbinding is?want jaren geleden dacht ik ook dat het mijn verbinding was ..vloog nonstop van het net op een avond..kwade foon na belgacom...maar was verbonden met een van de buren

Ja hoor is wel mijn verbinding.
 
@nick zie dat je met Win7 werkt heb eens bij vriend ergers in een instelling de snelheid veranderd kon iets aanvinken van 54 maar weet het echt niet van buiten..heb vaste met kabel
 
In de schermafbeelding in bericht 15 is duidelijk te zien dat de laptop verbonden is met telenet-D4237: deze is sowieso beveiligd met WPA2-PSK, daar kan je dus niet "per ongeluk" op inloggen.
 
Na deze update had ik nog 54 Mbps en dus en geen N meer ik heb toen mijn pc teruggezet tot voor deze update. Nadat ik de upgrade gedaan heb naar Windows 8 heb ik deze update terug aangeboden gekregen en heb deze update laten verbergen.

01.png
 
Als ik op eigenschappen klik van mijn draadloze netwerk, heb ik een : 802.11n Wireless LAN Card.


daarom dat ik eerder vroeg (zie bericht 17 )* hoeveel draadloze verbindingen dat er aanwezig zijn waaruit je kan kiezen , blijkbaar heb je een verkeerde keuze gemaakt .
 
daarom dat ik eerder vroeg (zie bericht 17 )* hoeveel draadloze verbindingen dat er aanwezig zijn waaruit je kan kiezen , blijkbaar heb je een verkeerde keuze gemaakt .
In de schermafbeelding in bericht 15 is duidelijk te zien dat de laptop verbonden is met telenet-D4237: deze is sowieso beveiligd met WPA2-PSK, daar kan je dus niet "per ongeluk" op inloggen.
dit niet gelezen Qtex had Nick daar ook al attent gemaakt door je vorige post..zeg dit maar even voor we weer ge weet ............... worden zien wat je zegt hoor
 
dat heb ik gezien ....ik heb hier eens ooit een laptop binnen gekregen wel deze persoon had wel 7 draadloze verbindingen waaruit hij kon kiezen ...
ik weet niet hoe dit mogelijk is , maar dit is een feit !
ook hij had meerdere keren geen verbinding dan wel en wist dus niet hoe dit kon gebeuren ..
onderstaande afbeelding is daar een voorbeeld van ...
Ashampoo_Snap_2013.08.22_20h54m08s_024_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan