Status
Niet open voor verdere reacties.
@ navarro
Het zijn juist de nieuwe klanten die de keuze niet meer hebben.
Dus TV, internet en vaste telefonie als enig pakket.
Of alles apart.
En als je alleen internet 120 neemt kost het 66,50 €
En voor alleen internet 60 betaal je 46,50 €
dacht toch dat hij het wil veranderen voor iedere een eerlijker en zelfde prijs....
 
Vandaag de test gedaan met een andere laptop en daar is de speedtest van telenet rond de 35 mbps , mijn laptop 21mbps .De Staus van Wi-Fi is bij andere laptop 64mbps , mijn laptop 54mbps.Is er nu iets mis met mijn laptop ??
 
Heb je 54Mbps, dan gebruik je waarschijnlijk 802.11g. Alle nieuwere laptops werken op 802.11n. Dit is sneller dan de g norm. Is er iets mis? Nee, gewoon ouder waarschijnlijk. Of een verkeerde instelling in de config van je Wifi adapter indien de laptop vrij nieuw is...
 
Heb je 54Mbps, dan gebruik je waarschijnlijk 802.11g. Alle nieuwere laptops werken op 802.11n. Dit is sneller dan de g norm. Is er iets mis? Nee, gewoon ouder waarschijnlijk. Of een verkeerde instelling in de config van je Wifi adapter indien de laptop vrij nieuw is...



Nee hoor op eigenschappen staat wel dat het een 802.11n is .
 
Als er één apparaat in je wireless netwerk op de g standaard (moet) werken, dan gaat de globale snelheid ook naar beneden voor de andere apparaten. Ook rekening mee houden...
 
Mijn Wifi standaard staat ook op 802.11bgn
Mijn Wifi-frequentie staat op 2.4 GHZ en niet op 2.4 GHZ & 5GHZ omdat ik dat toch niet heb Mijn PC met 802.11n haalt 300 Mbps en mijn Ubuntu laptop met 802.11g haalt tot 54 Mbps
 
Mijn Wifi standaard staat ook op 802.11bgn
Mijn Wifi-frequentie staat op 2.4 GHZ en niet op 2.4 GHZ & 5GHZ omdat ik dat toch niet heb Mijn PC met 802.11n haalt 300 Mbps en mijn Ubuntu laptop met 802.11g haalt tot 54 Mbps



Bij mij staat ook wifi op 802.bgn. Mijn wi-fi frequentie staat op 2.4GHZ. Je kan toch maar kiezen voor 2.4 of 5GHZ
 
0000000000.jpg
 
de instellings opties welke Luc laat zien zijn afhankelijk van welk abbo hij gebruikt ...
indien jij dus over een gewoon abbo nog beschikt dan zie je bij u uiteraard mindere instelmogelijkheden ..
zelf heb ik Fibernet Shake en is de 2.4GHz al standaard geselecteerd daar door heb ik dan de optie deze naar 5GHz in te stellen of naar 2.4GHz & 5GHz
Ashampoo_Snap_2013.08.25_10h33m35s_002_.jpg
 
de instellings opties welke Luc laat zien zijn afhankelijk van welk abbo hij gebruikt ...
indien jij dus over een gewoon abbo nog beschikt dan zie je bij u uiteraard mindere instelmogelijkheden ..
zelf heb ik Fibernet Shake en is de 2.4GHz al standaard geselecteerd daar door heb ik dan de optie deze naar 5GHz in te stellen of naar 2.4GHz & 5GHz
Bekijk bijlage 11160

Ik heb ook Fibernet Shake , ik heb eens geprobeerd op 5GHz , maar dat gaat niet.
 
Hallo ,

Ik heb verledenjaar mijn fibernet draadlozemodem laten vervangen door een fibernetmodem zonder wifi . Dit wegens problemen via extra draadloze uitbreidingen daar ons huis vol beton zit .
heb nu een compleet nieuwe wifiinstallatie met tp-link router type TL-WR941ND en 2 extenders TL-WA850RE (1 per verdiep)

testen via lan verbinding : 63.47 Mps / 3.82 Mps
Test via extender : 31.20/3.80
test via router : 39.54 / 3.82

Ik ben nu automatisch door telenet overgezet naar woppa
 
Ik heb ook Fibernet Shake , ik heb eens geprobeerd op 5GHz , maar dat gaat niet.

plaats eens een printscreen van je eigen instellingen ...

@mcs357
telenet heeft u waarschijnlijk een mail gestuurd of u gebeld met de vraag of ze dit voor u mochten omzetten naar Woppa
zo werd ik door hen gebeld met de vraag of ze mijn huidige abbo mochten omzetten naar Whoppa.
 
@ Nickkenny
je dient een printscreen neer te zetten waar je ook het menu open heb staan.

Ashampoo_Snap_2013.08.25_11h31m12s_004_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan