Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik stel voor dat je het niet zomaar hierbij laat.OK zal het daar dan maar bij houden en hopen dat het niet slechter wordt, alvast bedankt voor de goede en vlotte reacties.
Mijn latency is 514ms bij bijna elke telenet speedtest wat toch wel zeer veel is, wat kan ik er eventueel aan doen? Ik heb fibernet.
Mijn resultaten van de laatste test maar wie van jullie haalde ooit deze up en downloadsnelheden
Last Result:
Download Speed: 57192 kbps (7149 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 3825 kbps (478.1 KB/sec transfer rate)
Latency: 8 ms
vrijdag 29 juni 2012 23:04:50
@ dendanny ..
indien jij online verranderdt van abbo en je neem de Fibernet...dan verkrijg je dezelfde upload/download snelheid als vermeld door j.w.
jouw huidige abbo (Turbo XL) is in feite achterhaald en te vergelijken met de basic internet die momenteel gehandhaaft wordt ....
Bekijk bijlage 9056
over stappen van je huidige abbo naar fibernet kost je niets ....
ben verleden maand zelf over gestapt en je krijgt de nieuwste modem waarmee je ook draadloos kunt gaan +hotspot kunt gebruiken ...
er word dit trouwens ook vermeld "" gratis acktivering voor bestaande internet, telefonie of digitale tv klanten "
http://telenet.be/2985/nl/thuis/internet/internet-thuis/fibernet
hier zijn uitzonderingen op ....