Status
Niet open voor verdere reacties.
De modem die momenteel geplaatst wordt als je overstapt naar Whop is de CH6643E.

heb de installatie hier zelf gedaan ...heb dus een zelfbouw pakket dienen te halen in een verdeelpunt en daar gaven ze me de Doxcis3 mee.

de CH6643E is de EuroDoxcis 3 Modem/Router

bron
 
is de Doxcis 3 modem/router dan weer vervangen door een andere versie !!
dacht dat de Doxcis 3 de nieuwste was ..

opmerking : ben juist op mijn telenet geweest " mijn modem " en ik bezit dus over de laatste nieuwe " Modem/Router EuroDoxcis3 "

(Euro)docsis is geen modem maar een protocol. Maw, de modem(s) van Telenet gebruiken Eurodocsis. De laatste reeksen (lees meerdere modelen) gebruiken de Eurodocsis 3.0 (laatste).

Meer info over het (Euro)docsis protocol; DOCSIS - Wikipedia, the free encyclopedia
 
Je moet ook weten tegenwoordig is het kabelabonnement inbegrepen bij de prijzen van Whop en Whoppa.
 
Verschil is dat die nieuwe abbo's alles integreren. Dus niet enkel TV en/of internet. Maar alles, dus TV, internet en telefonie. Je kan dus nietmeer kiezen om een product weg te laten dacht ik.
 
maar ik gebruik dus géén vast toestel ...en dan vind ik het gek om die 5.25€ te moeten betalen om de 120Mbps te verkrijgen ..
daar werd ik overigens ook voor opgebeld door de klanten service en ze boden me de Whoppa aan ...
maar vertelde hun dat ik géén vast toestel wenst te gebruiken ....
ze zeiden dit zit er in of je het gebruikt of niet !
 
voor 5.25€ meer kan ik over stappen van miin huidige abbo (Fibernet shake internet+digi tv ) naar Whoppa en krijg dan 120 Mbps ( enkel vind ik dat men verkeerd doet met 5.25€ meer te vragen dit moest gratis verhoogt worden ....ben van mening dat ik al genoeg betaal ..
wachten op Van De Lannotte dacht ergers gelezen te hebben dat hij wet wil maken dat bestaande clienten zelfde promo moeten krijgen als nieuwe....
 
@ navarro
Het zijn juist de nieuwe klanten die de keuze niet meer hebben.
Dus TV, internet en vaste telefonie als enig pakket.
Of alles apart.
En als je alleen internet 120 neemt kost het 66,50 €
En voor alleen internet 60 betaal je 46,50 €
 
maar ik gebruik dus géén vast toestel ...en dan vind ik het gek om die 5.25€ te moeten betalen om de 120Mbps te verkrijgen ..
daar werd ik overigens ook voor opgebeld door de klanten service en ze boden me de Whoppa aan ...
maar vertelde hun dat ik géén vast toestel wenst te gebruiken ....
ze zeiden dit zit er in of je het gebruikt of niet !

Als je wél een vast toestel gebruikt, kan je in daluren overal gratis bellen binnen Europa. Ook naar Gsm's.
Dat is denk ik toch wel een voordeel. Want als je geen vast toestel hebt, betaal je al vlug die 5€ als belwaarde.
Trouwens, ook Uw gsm zit in het contract met een gratis abo inbegrepen als je dat wenst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan