Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
de foutmelding die je krijgt zou deze moeten zijn dus ... zie onderstaande afbeelding ..
Bekijk bijlage 18064
er is een beveiligingsprobleem en een mogelijke oplossing ( niet aanbevolen )
je dient in het menu van Firefox bij opties >beveiliging te zijn en een uitzondering toe te voegen betreffende de url van outlook.. Outlook.com - Microsoft free personal email
Bekijk bijlage 18063
in chrome heb ik hier geen problemen ontdekt met het aanmelden op eerder genoemde site van outlook...
betreffende de chrome browser zou ik je aanbevelen deze eens te resetten naar de standaard instellingen .
Ja Qtex, dit is wel degelijk deze melding hoor. De fout ligt niet Firefox, daar ik er soms dagen geen last van heb en dan zou het gebeuren dat ik het 2 of 3 maal daags heb.Bekijk bijlage 18066
heb je dan een uitzondering toegevoegd zoals beschreven ..
eerder kon ik ook niet op de betreffende site ...hoe denk jij dat ik anders aan de afbeelding gekomen ben betreffende de foutmelding ...
nadat ik de uitzondering heb toegevoegd kon ik er wel op .zowel met Firefox als met chrome
zoals eerder al vermeld heeft dit alles met een beveiligings certificaat te maken ...voeg je deze uitzondering toe word daar niet meer om gevraagd door Firefox of door Crhome.
zoals eerder al vermeld heeft dit alles met een beveiligings certificaat te maken ...voeg je deze uitzondering toe word daar niet meer om gevraagd door Firefox of door Crhome.
straffe toebak dan want hier zijn er geen problemen met de browsers die jij genoemd heb ... hoe verklaar je dat !
en voor de rest werken die pc's probleemloos ..m.a.w. er doen géén andere merkwaardigheden voor !
@ starmaker er is toch géén andere mogelijkheid dan de online versie te gebruiken ...