Social Media

Een vraag over Social Media kan je hier kwijt.

• Gesloten
Kort nadat ik een Sky verbinding heb ingeschakeld gaat het scherm op zwart. Het lijkt er op dat de Skype verbinding niet geblokkeerd wordt door...
Antwoorden
3
Weergaven
121
  • Gesloten
  • Opgelost
Eerst en vooral mijn gsm is voor mij eigenlijk een hebbeding, dus wordt maar sporadisch gebruikt, ben dus wel noobish op dat gebied. Door...
Antwoorden
7
Weergaven
284
Hallo Beste mensen, Ik heb al heel vaak geprobeerd om een ander meldingsgeluid in Whatsapp voor een Groepsapp te wijzigen. Dat lukt vreemd genoeg...
Antwoorden
2
Weergaven
63
Er is waarschijnlijk een probleempje met de Google App "Vind mijn apparaat" Dit is een App die kan gebruikt worden wanneer een Android toestel...
Antwoorden
8
Weergaven
123
Er is iemand aan berichten geraakt van uit mijn Whatsapp. De persoon naar wie ik die berichten gestuurd heeft, heeft het zeker niet gedaan. (...
Antwoorden
34
Weergaven
952
Ik slaag er niet in iets op de tijdlijn van een vriend te schrijven. Als mij dochter iets op mijn tijdlijn wil schrijven krijgt ze dit schermwaar...
Antwoorden
2
Weergaven
243
  • Gesloten
Google kondigde zonet aan dat de opslorping van Fitbit vandaag is afgerond. Men had die intentie sedert November 2019 bekend gemaakt maar er...
Antwoorden
0
Weergaven
97
  • Gesloten
  • Opgelost
Even een waarschuwing. Er circuleert een video op WhatsApp die laat zien hoe de Covid19-curve in Argentinië afvlakt. Het bestand heet "Argentinië...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
ik wil mijn profielfoto van FB veranderen maar dat lukt niet er verandert niets , zie alleen dat kruisje is er nog een andere manier?
Antwoorden
2
Weergaven
254
Een nieuwe WhatsApp- update zorgt ervoor dat de populaire berichten-app vanaf 1 januari 2021 niet werkt op miljoenen telefoons. Oudere...
Antwoorden
0
Weergaven
395
XSNews - Unlimited 14days of free Usenet to try at maximum speed
Bovenaan Onderaan