Ik kan momenteel geen TV kijken. Er komt bij het aanzetten een upgrade van software.
Er zijn drie heel langdurige software downloads en corresponderende installaties.
In elke drie fazen zijn er foutmeldingen gerelateerd met geheugenfout en DNS-fout.
Ik heb een acces point van Telenet.
Op het einde van de rit komt de melding dat de upgrade is mislukt.
Dan herbegint het ganse proces opnieuw.
Het zou al helpen waar het probleem moet worden gezocht. Bij Samsung TV firmware upgrade of bij iets anders ?
Hieronder een screenshot bij het begin van de upgrade.
Bedankt voor advies.
Er zijn drie heel langdurige software downloads en corresponderende installaties.
In elke drie fazen zijn er foutmeldingen gerelateerd met geheugenfout en DNS-fout.
Ik heb een acces point van Telenet.
Op het einde van de rit komt de melding dat de upgrade is mislukt.
Dan herbegint het ganse proces opnieuw.
Het zou al helpen waar het probleem moet worden gezocht. Bij Samsung TV firmware upgrade of bij iets anders ?
Hieronder een screenshot bij het begin van de upgrade.
Bedankt voor advies.