Opgelost Outlook probleem met Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede middag,
lang niks gepost dat is alleen maar goed he, dit omdat ik sinds een maand of 4 een nieuwe computer heb.

Nu heb ik steeds problemen met outlook, hierin komt al jarenlang mijn mail binnen via gmail ( dat is mijn email adres ) van at home ( mijn server) binnen
Echter .... als ik outlook een paar keer gebruik en dan wéér weer open : een rond cirkeltje ( blijft hangen) , wat niet weg gaat dus ook geen kwestie van even afwachten
Als ik dan de computer herstart geeft hij eerst aan dat er nog een programma ( outlook dus ) op de achtergrond draait, en na de herstart is het weer ok , meestal zit ik dan na herstart meteen in Outlook .

Iemand een een idee hoe ik dit kan veranderen ? Ik gebruik google chrome.
(Via control -alt- delete krijg ik outlook niet te zien)

vele groeten
MARIANNE
 
IK heb het gedaan zoals door kjellvdp was aangegeven, standaard stond op mail, nu op outlook gezet, ik ben heel benieuwd, ik laat dit snel weten , ik ben reuze benieuwd, als het helpt en mocht het nog eens gebeuren dan weet ik wat te doen. Fijne avond allen, , ik moet van de computer af want..... nl voetbalt, en manlief wil rustig kijken. !
 
Het kan uiteraard goed zijn dat een herstelling haar probleem niet oplost, maar ze kan het uiteraard eens proberen :).

IK heb het gedaan zoals door kjellvdp was aangegeven, standaard stond op mail, nu op outlook gezet, ik ben heel benieuwd, ik laat dit snel weten , ik ben reuze benieuwd, als het helpt en mocht het nog eens gebeuren dan weet ik wat te doen. Fijne avond allen, , ik moet van de computer af want..... nl voetbalt, en manlief wil rustig kijken. !
Veel kijkplezier :). Je mag de score zeker laten weten :).
 
Nou helaas lieve mensen ik heb niet hoeven wachten want ..... hij was weer foetsie, dus reset via ctrl alt delte, geeft weer aan er draait nog een programma op de achtergrond, toch uitgezet, en ..... hij start weer gewoon op met outlook . Schiet mij maar lek ....
 
Nou helaas lieve mensen ik heb niet hoeven wachten want ..... hij was weer foetsie, dus reset via ctrl alt delte, geeft weer aan er draait nog een programma op de achtergrond, toch uitgezet, en ..... hij start weer gewoon op met outlook . Schiet mij maar lek ....
Beste,

Reset via Ctrl\Alt\Delete is niet het gene wat ik vermelde als mogelijke oplossing hé. De mogelijke oplossing die ik je gaf was: Een herstelling zie #13 of een herinstallatie zie #12. Ik had nog niet uitgelegd hoe je office kan verwijderen ik zal dit nu even doen: Configuratiescherm->Programma's->Programma's en onderdelen->selecteer microsoft office->en kies voor verwijderen-> en volg de stappen. Als je deze stappen hebt gevolgd en jouw probleem is nog steeds niet opgelost, kom dan gerust terug naar dit topic voor verdere hulp.

Succes :).
 
Beste,

Reset via Ctrl\Alt\Delete is niet het gene wat ik vermelde als mogelijke oplossing hé. De mogelijke oplossing die ik je gaf was: Een herstelling zie #13 of een herinstallatie zie #12. Ik had nog niet uitgelegd hoe je office kan verwijderen ik zal dit nu even doen: Configuratiescherm->Programma's->Programma's en onderdelen->selecteer microsoft office->en kies voor verwijderen-> en volg de stappen. Als je deze stappen hebt gevolgd en jouw probleem is nog steeds niet opgelost, kom dan gerust terug naar dit topic voor verdere hulp.

Succes :).
Ik zou verwijderen zeker niet aanraden hoor! Deze persoon kan dit zelf niet terug installeren. Laat staan emails configureren... En dan nog te hopen dat er geen POP mails geconfigureerd zijn, dan is ze dat ook nog permanent kwijt!
 
Ik zou verwijderen zeker niet aanraden hoor! Deze persoon kan dit zelf niet terug installeren. Laat staan emails configureren... En dan nog te hopen dat er geen POP mails geconfigureerd zijn, dan is ze dat ook nog permanent kwijt!
Ja misschien, ze kan eerst een herstel proberen maar als dat niet lukt , kan ik geen andere oplossing bedenken dan een herinstallatie, tenzij dat een andere medewerker nog een andere oplossing kan bedenken. @mariannenl kan je misschien een printscreen maken van je scherm op het moment dat het probleem zich voordoet? , zo zal het waarschijnlijk al makkelijker zijn om jouw probleem te begrijpen, en mogelijks misschien een simpele oplossing te bieden.
 
Ddragon ik zou best een printscreen willen maken maar het draaiende rondje van dat outlook blijft hangen zie je maar heel even dan is het weg .
ik kan er nog steeds mee werken hoor, maar ja steeds resetten ..... is ook niet alles. Overigens : . Mijn pakket office kan ik zou verwijderen en weer van de site zelf afhalen en opnieuw op de computer zetten maar ik vrees dat dat niet helpt ...
 
Beste,

Ik had voorgesteld om een printscreen te maken maar als dit te moeilijk is voor jou 'geen probleem dan helpen wij jouw zo verder'. Als ik jouw goed begrijp kan je zelf wel een herinstallatie uitvoeren?. Maar de 1e stap die ik zou proberen is: een herstelling zie: #13, we gaan best niet de hoogste stap eerst uitvoeren maar stap voor stap bekijken hoe het probleem kan verholpen worden. Als een herstelling niet voldoende blijkt te zijn kan je een herinstallatie overwegen. Als beide stappen jouw probleem nog steeds niet hebben opgelost kom dan gerust terug naar dit topic voor verdere hulp.

Succes :).
 
Beste allemaal, hartelijk bedankt voor het meedenken , maaaaaaaaaaaaaar :
het is opgelost want op een gegeven moment had de computer ook geen geluid meer, dus naar windows instellingen, daar ( ik zou het moeten opzoeken sorry weet het niet meer uit mijn hoofd) iets verwijderd en opnieuw aangezet, en alles werkt , dus koptelefoon ingeplugd in extra poort van de computer maar ook koptelefoon alleen ; en het geluid op de computer is ook weer goed, Heb gelezen dat dit toch met update van windows10 te maken had, zucht .
 
Oké , ik ben zeer blij dat jouw probleem is opgelost. Mocht je in de toekomst nog problemen hebben aarzel niet om een topic aan te maken.
 
Gevonden : . start-instellingen- privacy-microfoon dat was het , en alles werkt weer goed, afkloppen ! :)
Ik heb het denk ik véél te ver gezocht .
Gewoon normaal geluid geen rare echo of wat dan ook meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan