Nieuw contact in Whatsapp zetten lukt niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,
ik wil een nieuw (buitenlands) contact bij mijn Whatsapp contacten zetten. Volgens mij deed ik dat, zoals ik dat voorheen ook altijd deed en ik heb deze instructies gevolgd: https://faq.whatsapp.com/nl/android/21082107/?category=5245236
maar nu lukt dat (na heel veel proberen) nog steeds niet. Niet op mijn (Android)Smartphone, maar ook niet op de Smartphone van van vouw. Ik begrijp niet waarom dat steeds maar niet lukt. Kan iemand mij s.v.p. verder helpen? Ik hoor het nog graag.
Met vriendelijke groet,
Cor
 
Ik vrees dat het zonder te weten welk nummer je wil invoeren moeilijk is voor ons om iets te zeggen... we zouden minstens zelf moeten proberen.
Maar anderzijds is het nummer meedelen ook iets dat je niet kan doen ! Willen we eigenlijk ook liever niet ...
 
Ik vrees dat het zonder te weten welk nummer je wil invoeren moeilijk is voor ons om iets te zeggen... we zouden minstens zelf moeten proberen.
Maar anderzijds is het nummer meedelen ook iets dat je niet kan doen ! Willen we eigenlijk ook liever niet ...

Hallo Philip, Ik heb er geen probleem mee omdat nummer aan jou door te geven Ik vertrouw de mensen op dit vorm wel. Het betreffende nummer is: 0000000000000000000000.
Groetjes,
Cor

Moderator Notice: als je dan toch het nummer meedeeld doe het dan via een pb en niet in het bericht zelf ..het nummer heb ik nu door gelinkt naar PhilipV
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Philip, Intussen heb ik een bestaand contact uit de contacten van Whatsapp verwijderd en daarna weer er in gezet. Dat lukte zonder probleem...
Groet,
Cor
 
Hoi Philip, ik hoor net van mijn zus, dat die het contact ook niet kan toevoegen. laat dit probleem maar even rusten, totdat ik meer info krijg over de mogelijke oorzaak..Ik kom er in ieder geval nog op terug. Tot zover, zeer bedankt Philip,
Groet,
Cor
 
Ik heb het ook geprobeerd en ik krijg het volgende effect :
  • ik kan het toevoegen via Whatsapp
  • resultaat komt in mijn contacten terecht van de smartphone
  • maar kan niet gekozen worden vanuit Whatsapp
Conclusie :

Je correspondent gebruikt géén Whatsapp of heeft zijn Whatsapp niet geconfigureerd met dit nummer. Vaak kiezen Whatsapp gebruikers voor een apart mobiel nummer dat verschilt van hun oproepnummer. Dat kan enkel als ze betalende Whatsapp gebruikers zijn...
Stel dus best eens de vraag of ze het gebruiken en zo ja of het ook op dit nummer is ...
 
Hoi Philip, ik dank jou voor de reactie en de hulp die ik van jou kreeg. Probleem ligt waarschijnlijk extern, heb ik nu begrepen.
Met vriendelijke groet,
Cor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan