E-mail Nieuw email programma

Ik zou willen overschakelen van telenet webmail naar een extern mailprogramma waar ik mijn telenet en gmail account kan koppelen.

veel te veel spam en komt voortdurend terug

nu wil ik wel mijn mappen dat ik afzonderlijk gemaakt hebt in telenet webmail en gmail wel kunnen zien

daar staat belangrijke info in

dus hoe kan ik die mappen intergreren in een extern mailprogramma. zie bijlage de onderste lijnen zijn die mappen.

bedankt

Bijlagen

• Screenshot_4.png
    Screenshot_4.png
    20.6 KB · Weergaven: 48
De meeste webmails interface bieden een veel zwakker spamfilter, meer bepaald minder mogelijkheid om in te stellen en/of het filter te laten bijleren dan een cliënt, dat klopt ... maar dan zul je het ook moeten doen en op een verstandige manier.

Als je voor een cliënt opteert is Thunderbird een geldige optie, maar er zijn er ook nog andere.

Als je de mail accounts als IMAP configureert en dan in die TB zo koppelt komen je bestaande mails binnen volgens de mappen die je in de webmail hebt aangemaakt want zo staan ze op de server.

bij telenet account staat imap geselecteerd maar geen submappen

wel in het gmail account staan de submappen

[Moderator] Screenshot verwijderd, want de mailadressen van TS waren zichtbaar ! Zo neemt spam natuurlijk enkel nog maar toe en dat is dus niet geholpen, wel integendeel [einde moderatie]

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan