Windows 11 Nieuw MoBo of niet voor Win 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerrit

Steunend lid
Vip Lid
Zou er nog ergens cpu’s i7 9de of 10de generatie te koop zijn voor socket 1150 i.v.m upgrade naar Windows 11 die er aan komt of wordt het een nieuw moederbord + cpu

Mijn huidige opstelling is een MoBo Asus Z87-EXPERT (SOCKET 1150) Intel cor i7 vierde generatie 3,4Ghz/16Gb ram
 
Met mijn 2.67 GHz en i3 dual core M390 processor met zijn 6GB RAM zou ik dus toch in staat moeten zijn om via die externe link dan Win 11 te kunnen krijgen zonder dat ik moet gaan files gaan uitwisselen van Win 10 en Win 11 om zo een bruikbare ISO te hebben die de check voor TPM en secure boot overslaat. Hopelijk krijgen we dan ook updates als we dit doen. Want dit is nu toch nog ff onduidelijk.
 
Zoals goeie, ouwe Jean-Luc Dehaene als boutade zei : "Je moet een probleem maar oplossen als het zich stelt..."
In dit geval wil dit zeggen : na 2025 !

Tot zolang kijk je de boel maar af ...
 

Laatste nieuws:​

Microsoft announces Windows 11 will release on October 5 for new and existing PCs​

What you need to know
  • Microsoft has announced the release date for Windows 11.
  • October 5 is when the OS will begin rolling out for existing Windows 10 PCs.
  • New PCs with Windows 11 pre-installed will become available around the same time.
Microsoft recently announced that it was adding a handful of 7th-generation Intel chips to the list of supported Windows 11 CPUs, adding the Surface Studio 2 as well as some X-series Core chips. The company also said that those with an unsupported CPU will still be able to run Windows 11 by manually installing, though future security updates were not guaranteed.
 
Microsoft gaat niet moedwillig security updates tegenhouden. Dit feit wordt maar al te graag uit zen context getrokken en naar voor geschoven als zijnde pestgedrag od.
Het feit dat Microsoft security updates niet kan garanderen, gaat meer te maken hebben met het feit dat de onderliggende hardware niet matcht met die updates/code. En dat ze voor oudere hardware geen apparte/extra code gaan voorzien. Dat kunnen ze niet garanderen.
Helaas lezen mensen graag wat ze willen lezen en gaan ze uit van het "kwaadaardige Microsoft" bewust beveiligsupdates achterhoud... wat dus regelrechte bullshit is. Niemand heeft daar baat bij trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan