Video Streaming

Vragen omtrent Netflix en zijn concurrenten

  • Gesloten
Wie kan mij helpen aan de afleveringen van seizoen 5 van De Verhulstjes. Ik woon in Nederland en kan dus GoPlay niet ontvangen. Alfons
Antwoorden
7
Weergaven
848
  • Gesloten
goede morgen ik heb een mede8ter en deze doet het goed maar een film in het bestand H264 speeld hij niet af wel geluid maar geen beeld de mede8ter...
Antwoorden
26
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo Gisteren was ik een serie aan het kijken op streamz en toen ik vandaag mijn tv opzette moest ik me terug inloggen. Ik doe dus wat op het...
Antwoorden
11
Weergaven
1K
  • Gesloten
graag had ik de opgenomen uitzending die ik via mijn LG tv op een schijfje heb opgenomen willen omzetten naar mkv. de bestandsindexen zijn...
Antwoorden
9
Weergaven
533
  • Gesloten
Waar kan ik the godfather II downloaden met nl subtitles?Of gratis online zien??
Antwoorden
11
Weergaven
731
  • Gesloten
Weet iemand een gratis tooltje om Belgische tv-programmas (VTM, GoPlay) te downloaden. Ik heb wel vpn met ip-adres in België. Met Ant video...
Antwoorden
17
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik ben fan van De Verhulstjes, maar hoewel woonachtig in Nederland, kon tot nu toe alle 3 seizoenen via Goplay bekijken. Vanaf 8 januari 2023 is...
Antwoorden
18
Weergaven
896
  • Gesloten
Heeft er iemand ervaring met de Eurosport Player van uit België. Ik kijk Tv via TV-Vlaanderen en daar is Eurosport1 en 2 niet in het abonnement...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik kan geen filmpjes meer kijken op de RTL app, heel irritant Weet iemand wat ik moet doen?
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
Bestaat er een groep waar mijn plex servers kan delen.Ik draai er ééntje en deel die al met één persoon.En wat doet het met de streaming op je...
Antwoorden
1
Weergaven
641
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan