Windows 11 Windows 11 nieuw logo

@aardbei Nogmaals herhalen - het is hier en in andere topics al een paar keer aangehaald : de requirements worden niet hard afgedwongen in de DEV versie, en dus ook de gelekte build.
Maar in de uiteindelijke release 21H2 zeg maar, zal dit waarschijnlijk niet langer op deze manier omzeild kunnen worden.
Hou de kurk dus voorlopig nog maar wat op de fles !
 
Volgens de officiele Microsoft pagina moet je een Intel van de zevende generatie of jonger hebben. Dat heb ik dus niet. Of een AMD waarvan ik de generatie vergeten ben. 4 GB RAM, dat heb ik dus wel, heb er 6. Direct X12 heb ik ook niet denk ik. Ik geloof dat ik blijf steken op 11. Dus ja, mijn pc is voor de vuilbak binnen 4 jaar als Win 10 niet meer ondersteund word. Of als mijn Medion laptop het eerder begeeft zal het eentje moeten worden die wel alles kan afvinken wat Win 11 vraagt. Mijn beestje is van 2014 heb ik enkele maanden geleden gezien. Er hangt een stickertje met een datum van 2014 in. Ik dacht eerder dat hij al 10 jaar was, dus nog niet.
 
Die CPU requirements gaan waarschijnlijk nog meevallen. Met een iets oudere processor zal het mogelijks ook nog wel lukken, mits enkele minder opzichtige beperkingen. Maar dit is zoals al de rest momenteel nog koffiedik kijken.
 
@aardbei Nogmaals herhalen - het is hier en in andere topics al een paar keer aangehaald : de requirements worden niet hard afgedwongen in de DEV versie, en dus ook de gelekte build.
Maar in de uiteindelijke release 21H2 zeg maar, zal dit waarschijnlijk niet langer op deze manier omzeild kunnen worden.
Hou de kurk dus voorlopig nog maar wat op de fles !
Ik gebruik geen Developers editie hoor. Ik heb een insider versie op de kop getikt
Windows 11 Insider Preview 10.0.22000.62
 
Microsoft is goed bezig nu , dit gaat er ook aankomen
Hoe ze dit gaan doen met een Mac M1 benieuwd met ( je hebt daarvoor een ARM versie nodig , die er wel of niet komt?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan