Windows 11 kan geen berichtjes meer zetten bij spotnet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal. ik heb ook een probleem. ik gebruik eweka. en als ik een berichtje van dank wil schrijven zegt hij DE PARAMETER IS ONJUIST. dus nu kan ik niemand meer bedanken op spotnet. vind ik rot.... helpppppp pleaseeeeeeeeeeee:cry::cry::cry::cry: ik kan dus geen dank je wel meer bij de spots zetten. kan iemand me helpen... pleaseeeeeee. alvast grandioos bedankt.
spotnet 2.jpg
spotnet.jpg

Ik zie geen gebruikersnaam en wachtwoord, is dat niet nodig?

Anyway, de post (upload) server lijkt niet juist te zijn. Volgens Eweka zelf moet dat dit zijn (ook voor uploads).
Serveradres: post.eweka.nl
Port: 119
Baat het niet dan schaadt het niet ik zou gewoon eens proberen met post.eweka.nl op de huidige poort of poort 119.

hallo Black Tiger, bedankt voor je antwoord. nee mijn gebruikersnaam en wachtwoord vul ik uiteraard niet in.hihihihihi ik ga eens proberen wat je zegt. geprobeerd. maar nee hoor. krijg het weer te zien. als ik een berichtje van dank wil schrijven. :cry: :cry:

Laatst bewerkt door een moderator:
ik snap er niks meer van. ik ben trouwens net nieuw hier. daarom lukte het niet direct om te antwoorden. maar volgens mijn eweka account moet het upload.eweka.nl zijn. ik heb dat wel geprobeerd wat je schreef. maar kan gewoon niks meer zetten bij een spot bij spotnet. ik wil graag mensen bedanken hej? dank je wel voor mee te denken... vind ik lief.:)(y)

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, als je geen gebruiker/paswoord invult is het nogal logisch dat de server je niet toelaat een bericht te plaatsen hé ...
En je hebt zelfs de provider niet ingevuld.

Of is dat in je echte opstelling wel in orde, maar enkel blank in deze screenshot ? Uiteraard geef je best je account niet weg hier ...

Tja, als je geen gebruiker/paswoord invult is het nogal logisch dat de server je niet toelaat een bericht te plaatsen hé ...
En je hebt zelfs de provider niet ingevuld.

Of is dat in je echte opstelling wel in orde, maar enkel blank in deze screenshot ? Uiteraard geef je best je account niet weg hier ...
hallo PhilipV inderdaad ik heb mijn account gegevens natuurlijk niet gekopieerd voor de screenshot.hihihihi de provider is eweka. die had ik per ongeluk ook weg gedaan. maar de server instellingen zijn allemaal goed. en nog kan ik geen berichtje zetten bij de spots in spotnet. ik snap er niks van. ik betaal voor eweka dus ik heb mijn instellingen er op staan en inlog en alles. en hij heeft het altijd goed gedaan. ben al bij eweka online geweest. mijn abbo loopt nog tot volgend jaar. dus.... vanmorgen lukte het nog. maar vanavond niet meer. heel raarrrrrrrrr. bedankt voor je berichtje. ik hoop echt dat er iemand is die weet wat er aan de hand is. ik gebruik windows 11. en heb de versie die jij hebt neer gezet. ik weet het niet meer. pffffffffffffff.hihhihihi

Is vrij normaal dees dagen. Cloud based verbindingen zoals deze worden tot stand gebracht via een API. Als daar iets aangepast wordt wat bestaande code kan breken, al dan niet opzettelijk... dan krijg je problemen.
Maak ik ook wel eens mee. Wachten op een update van spotnet, of indien een niet opzettelijke fout... wachten op een correctie van de betreffende API.

Maak ik ook wel eens mee. Wachten op een update van spotnet, of indien een niet opzettelijke fout... wachten op een correctie van de betreffende API.
Het probleem zit hem waarschijnlijk niet in Spotnet, wat maar een communicatie is naar de Eweka server. Daar zit waarschijnlijk iets fout qua schrijfrechten.

Is er misschien iemand van wie meeleest die Eweka benadert via een andere cliënt ?

Ik gebruik Eweka niet maar sunny usenet en heb hetzelfde probleem.
Ik heb ook Sunny Usenet en kan al heel lang niet meer antwoorden in de commentaren, al de rest werkt perfect. Sunny Usenet zou deze mogelijkheid zelf uitgeschakeld hebben. Enige mogelijkheid is contact nemen met Sunny en vragen of ze dit kunnen herstellen.

Aan die commentaren mis je niets. Want zoals het daar tegenwoordig aan toe gaat... zal waarschijnlijk de reden zijn waarom deze bij sommige payservers is uitgeschakeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan