Windows 11 kan geen berichtjes meer zetten bij spotnet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal. ik heb ook een probleem. ik gebruik eweka. en als ik een berichtje van dank wil schrijven zegt hij DE PARAMETER IS ONJUIST. dus nu kan ik niemand meer bedanken op spotnet. vind ik rot.... helpppppp pleaseeeeeeeeeeee:cry::cry::cry::cry: ik kan dus geen dank je wel meer bij de spots zetten. kan iemand me helpen... pleaseeeeeee. alvast grandioos bedankt.
spotnet 2.jpg
spotnet.jpg

Voorlopig de enige oplossing is: MS Update KB5064081 verwijderen, EN de updates voorlopig uitzetten, anders krijg je telkens die update voor je keizen.
En daarna opnieuw opstarten
Bijkomend verschijnsel tengevolge van KB5064081 is dat Copilot van de Taakbalk is gevallen.
Met vriendelijke groet
Dukkel

Die KB5064081 is overigens een "PREVIEW"...
Is hier al verschillende keren geopperd : installeer als je het kan vermijden NOOIT preview updates, tenzij je graag proefkonijn speelt.
Maar dan mag je niet verwonderd zijn als je dit soort problemen te zien krijgt.

Elke maand lanceert MS dit soort previews, wacht dan op de (al dan niet boze) reacties en meldingen van bugs en past die aan, om vervolgens de definitieve maandelijkse update te lanceren. Dit is steeds op de 2de dinsdag van de maand.
Het is dus enkel zaak om even te wachten en die previews te laten voor wat ze zijn : proefballonnetjes...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan