Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor een leek zou ik denken: dus als iemand jouw inloggegevens weet van google, kan men bij al je documenten die wordt gedeeld door Google Drive, Gmail en Google Foto's?
Extra beveiligen dus!
Geldt dat niet per definitie voor het ganse internet ???
Je kan je login uiteraard wel beveiligen en daarvoor biedt Google heel wat aan : 2FA in allerlei smaken.
Nieuw intern Google-databaselek toont uitgebreide privacyschendingen
Google heeft per ongeluk stemgegevens van kinderen verzameld, de ritten en huisadressen van carpoolgebruikers gelekt en YouTube-aanbevelingen gedaan op basis van de verwijderde kijkgeschiedenis van gebruikers, naast duizenden andere door werknemers gerapporteerde privacyincidenten, volgens een kopie van een interne Google-database die zes jaar aan potentiële privacy- en beveiligingsproblemen bijhoudt die door 404 Media zijn verkregen.
Nee, dat maakt niets uit - maar dit heeft niets te maken met inloggen, toegang en paswoorden...
Is niet netjes van hen, maar is géén security-issue, wél een privacy-issue !
Wat is het nut om google als virtuele schijf te gebruiken?
Google drive heeft maar 5 GB gratis opslag. Abonnementen zijn maximaal 1 TB per persoon.
Dat is zo vol of zie ik het verkeerd?
Wat is het nut om google als virtuele schijf te gebruiken?
Google drive heeft maar 5 GB gratis opslag. Abonnementen zijn maximaal 1 TB per persoon.
Dat is zo vol of zie ik het verkeerd?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.